Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Amino App til iPhone ude!:-)

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
John Nielsen:
Er det planen, at PLUS-brugernes signaturlinks og bannere ikke skal vises i Aminos app?

Det er da en udfasning af en af de markante PLUS-features, når nu en større og større andel af Aminos besøgende vil komme via apps.

Dbh. John

Hej John

Vi har fokuseret på at få en god App på markedet og nu skal vi til at tænke på den slags.
Jeg kan ikke overskue om det vil give problemer.
Men vi kan jo i givet fald lade folk lave en signatur specielt til mobiler.
Hvad er din og jeres holdning til det?

dbh Martin

Hej Martin,

Med udsigten til de mobile enheders markant stigende markedsandel i den kommende tid, er jeg som PLUS medlem interesseret i at fastholde min markedsføringsmulighed i signaturfeltet.
Hvis det bedst håndteres via såkaldte mobil-signaturer, er jeg helt åben overfor det.

Ved at fastholde brugen af et dedikeret signatur-felt undgår vi også bedst, at signaturerne igen spreder sig langt op i selve indlæggene.

Dbh. John Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Med udsigten til de mobile enheders markant stigende markedsandel i den kommende tid, er jeg som PLUS medlem interesseret i at fastholde min markedsføringsmulighed i signaturfeltet.
Hvis det bedst håndteres via såkaldte mobil-signaturer, er jeg helt åben overfor det.

Ved at fastholde brugen af et dedikeret signatur-felt undgår vi også bedst, at signaturerne igen spreder sig langt op i selve indlæggene.

Dbh. John Skype-Smile

VI er helt enige, vores fokus har bare først og fremmest været på en god brugeroplevelse og så må vi kigge på den slags hen ad vejen :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Men vi kan jo i givet fald lade folk lave en signatur specielt til mobiler.
Hvad er din og jeres holdning til det?

Jeg synes det er en fantastisk idé. Hvis man så har en landingsside der er optimeret til mobilenheder (det er vores desværre ikke endnu), så får man vel dårligt et meget bedre match.

Tilføjelse. under forudsætning at det i denne signatur er muligt at linke, naturligvis :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Martin Thorborg:
Men vi kan jo i givet fald lade folk lave en signatur specielt til mobiler.
Hvad er din og jeres holdning til det?

Jeg synes det er en fantastisk idé. Hvis man så har en landingsside der er optimeret til mobilenheder (det er vores desværre ikke endnu), så får man vel dårligt et meget bedre match.

Tilføjelse. under forudsætning at det i denne signatur er muligt at linke, naturligvis :o)



Vi finder på noget :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mobile Aminoer:

Vi har netop uploaded til Apple en opdateret version med følgende rettelser:

1. På bloggen kan man nu kopier tekst og video bliver åbnet når man klikker et video link.
2. Dit signatory bliver nu sat ind i posten. Lige nu tager vi default signatory men vi laver sikkert et mobil signatory. Problemet er at man kan have et stykke grafik som er bredder end mobiltelefon skærmen, og det ser ikke godt ud. Kommer næste uge. Signtory vises i posten (og ikke i listen da det tagerfor mange ressourcer)
3. Forgotpassword havde en fejl, det er fixet.
4. Forskellige tekst opdateringer.
5. Når man svare en post eller blog "refresher" systenet nu rigtig således den ny post vises.
6. På forsiden har vi fixet nogle problemer med tekst orienteringen på IPad

Det er i det store hele det vi har gjort. Det er nu submitted til Apple.

Den ny version er: 1.0.0.25

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg ved ikke om nogen så mit indlæg, men der er lidt træls at man ikke på alle siderne på appen kan se appen, med iPaden sidelængs. Hvis i forstår? Kan det rettes?
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg er ikke lige med kan du uddybe?

Ps jeg ser først dit svar i morgen da jeg nu lukker alt elektronisk kommunikation ned :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Når man er på forsiden og så trykker nede i højre hjørne, kan man vælge hvis/skjul emne , log ud om om. På dette tidspunkt bliver min iPad brugt sidelængs. Så trykker jeg på om. Så viser den jo det under om. Så tager jeg min iPad og bruger den er på højkant, og teksten mv i om visen nu den vej. Problemet er nu, at hvis jeg så vender min iPad sidelængs vil teksten mv i om ikke følge med. Hvis jeg så nu trykker ud på forsiden igen, kan jeg sagtens se det med iPaden sidelængs?
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Ok talker for info. Vi fixer det i den næste version, altså erfter version 1.0.0.25 som i øjeblikket hænger ved Apple.

Mvh

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte den i et kvarters tid i forgårs og der fungerede den fint.

Godt arbejde Smile

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)