Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst forfatter søges til omfattende kampagne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger en tekstforfatter til en større kampagne. Vi har ikke selv fået opgaven helt i hus endnu, da vi først skal komme med et tilbud til kunden. I den forbindelse får vi bla. brug for en specifik pris kun for tekstforfatningen. Hvis vi så ender med at få opgaven, vil opgaven skulle løses i tæt samarbejde med kunden og os (InMedia). Der kan derudover evt. blive tale om et langsigtet samarbejde fremover.

Vi vil ikke komme nærmere omkring opgaven herinde, men vil istedet sende opgave-beskrivelsen personligt, da vi ikke ønsker uvedkommende personer ser den.

Hvis du er interesseret vil vi derfor bede dig sende os en mail til mail(a)inmedia.dk og vi vil derefter sende dig opgavebeskrivelsen med nærmere info.

Vi gør opmærksom på vi kun ønsker henvendelser fra professionelle tekstforfatterer... 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:24
Som du allerede ved, vil jeg naturligvis gerne give et fast tilbud på en fast defineret opgave.

Jeg skriver ikke blot korrekt, men også levende og præcist.

mvh Hans

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:45
Hej Mikkel

Hvis lugten i bagerens webshop er teksttung, så går man... hen i butikken, hvor man kan få frisklavet brød uden hverken at skulle læse eller vente på posten. I den rette kontekst er det nemlig ligegyldigt, om det er kunden eller bageren, der har et dårligt øje til teksten.

Jeg er tekstforfader og har et godt øje til de fleste.

Mail venlig hilsen

René
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:25
Som PR-bureau har vi flere journalister og tekstforfattere, der kan begive sig ud i kunsten at levere professionelle tekster.

Vi har gennem en årrække skrevet artikler og tekster til A-pressen, Børsens Mediemarked, Main Magazine, T3, og en lang række andre blade, magasiner, hjemmesider m.v.

Du er velkommen til at kontakte os i Denker Media eller via min personlige hjemmeside, hvor jeg folder mig ud som journalist.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:13
Forherligende og malende tekster udvikles med hjertet på rette sted.

Og ja, "forherligende" er positivt ladet....

Smid mailen på f.eks. viharligebrugforentekstfattertildettespændendeprojekt(a)mindme.dk

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 08:37
Hej allesammen og tak for jeres henvendelser.

Jeg kan se at jeg nok får et bedre indtryk af prisen, ved af at få en timepris istedet for en specifik pris, da det er meget forskelligt hvordan I alle vurderer opgaven.

Kan jeg derfor få dem af jer som ikke allerede har gjort det, til at sende mig jeres timepriser og webadresser istedet? Så vil jeg vurdere ud fra dem og tage kontakt til dem der vækker min interesse (og det er ikke nødvendigvis de billigste).

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:21
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)