Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Journalist forærer SEO-artikler væk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Når nu de skarpe penne er samlet i denne tråd undrer det mig mere, at der ikke er nogle, der anfægter teksten "forærer SEO-artikler væk" i overskriften.

En ting er formuleringen, men endnu værre så er det i den grad på kant med markedsføringsloven, da det af indlægget fremgår, at "foræringen" er købsbetinget...

der har været lidt om i om amino.dk hvordan man kan få mere gang i sin tråd , der var en af tingene der åbenbart er tilladt lave en misvidende overskrift altså mere en nyheds overskrift end den formidler et budskab dette ved enhver skaber lidt debat en gang imellem og dette er i sidste ende tl fordel for tråd starter at nogle misforstår det , man kan spørge sig om hvor meget misvisende man må lave den så den ikke overtræder reglerne vis der er nogle

men i alt giver det mere salg og det er en journalist mål at lave så noget der klikkes på af så mange som mulig og selvfølgelige og mål gruppen og tråd starter ved udmærket lidt fræk overskrift giver flere kliks , derved er målet nået med overskriften han viser kan skabe bare ved en overskrift debat , så vi ligger artiklen ud går han også lige til stregen og sikkert lige over nogle gange men det skaber opmærksomhed og derved ved at gå over denne streg opnår man noget mere og hvor meget skal gå over stregen før gået for meget skal en journalist have fokus på .

men i alt er det måske ærligt at , det mere og mere nok vil blive nyheds overskrifter , faktiske troet jeg ikke tilladt men jeg har lært noget på senest ved se hvad er tilladt , jeg vidste dog ikke det var tilladt , men sikkert vil nogle udnyttet det

spørgsmålet er om det er den forkerte vej , men kig på denne her 1 er sikkert den er set mere med en fræk overskrif og lidt misvisende og det vil sikkert ses endnu mere når det er ok

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Man kan jo have masser af skriveerfaring uden at være uddannet journalist. Det har jeg fx selv. Journalist er ikke en beskyttet titel, og det må du jo leve med. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:00

vis skal forstå mig jeg synes forkert de misvisende titler ,jeg kunne se gav mig minus ,det er ok , jeg synes også forkert med alle de misvisende titler der skrives rundt omkring , men det er ikke mig der laver reglerne, men jeg tror han har misforstået mit indlæg , derfor skriver jeg lige igen

men det videre formidler hvad han må lige nu og der er han "journalist" og han bruger hvad der lige nu kan gøres til grænsen , sådan skulle det forståes håber det forstås bedre nu, men i alt har han fået gang i tråden må man sige , med en lidt fræk overskrift , jo flere ser jo mere kunder

alle ved han er super god , så det skal ikke forstås på , negative måde , det er jo netop sådan journalist gør , laver noget der klikkes på det giver flere kunder i sidste ende og der er målet jo nået her i tråden og derved vises lidt gode egenskaber oveni det vi ved i forvejen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Når nu de skarpe penne er samlet i denne tråd undrer det mig mere, at der ikke er nogle, der anfægter teksten "forærer SEO-artikler væk" i overskriften.

En ting er formuleringen, men endnu værre så er det i den grad på kant med markedsføringsloven, da det af indlægget fremgår, at "foræringen" er købsbetinget...

Kære Brian,

Jeg tilbyder en såkaldt tilgift, og det har været lovligt siden 1. januar 2007, så længe min kunde kan gennemskue værdien af det, sm han eller hun bliver tilbudt.

Jeg er meget ked af, at du skal beskylde mig for at vildlede mine kunder og sågar for brud på markedsføringsloven.

Med hensyn til min brug af titlen journalist, så skal diskussionen tages et andet sted. Det har John allerede fremhævet på en meget pæn måde. 
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person
JEG fatter ikke hvorfor de samme 2 personer, bliver ved med ødelægge tråden. Dette er salgstråd, så enten køber I eller går isengen! . HAN HAR forklaret, at han er studerende!!! - så kom videre !!
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 09:41

I kan også skrive til mig direkte på ulrikbzr@gmail.com, hvis I vil springe kontaktformularen over. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 10:38

Spreder lige lidt julestøv i min tilbudstråd:

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 17:47
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 12:55

BZR:

Jeg har stadig plads i kalenderen før januar, hvor jeg har et par eksamener. 

Skyd genvej: Kontakt mig her eller send en mail direkte til ulrikbzr@gmail.com.

Læseferie og masser af tid til at arbejde. Mine kontaktoplysninger finder du lige ovenover.
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 14:04

Tekster til weekenden? Hvorfor ikke. 

Hvis du bestiller i dag inden midnat, så har du dine tekster senest fredag. 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)