der har været lidt om i om amino.dk hvordan man kan få mere gang i sin tråd , der var en af tingene der åbenbart er tilladt lave en misvidende overskrift altså mere en nyheds overskrift end den formidler et budskab dette ved enhver skaber lidt debat en gang imellem og dette er i sidste ende tl fordel for tråd starter at nogle misforstår det , man kan spørge sig om hvor meget misvisende man må lave den så den ikke overtræder reglerne vis der er nogle men i alt giver det mere salg og det er en journalist mål at lave så noget der klikkes på af så mange som mulig og selvfølgelige og mål gruppen og tråd starter ved udmærket lidt fræk overskrift giver flere kliks , derved er målet nået med overskriften han viser kan skabe bare ved en overskrift debat , så vi ligger artiklen ud går han også lige til stregen og sikkert lige over nogle gange men det skaber opmærksomhed og derved ved at gå over denne streg opnår man noget mere og hvor meget skal gå over stregen før gået for meget skal en journalist have fokus på . men i alt er det måske ærligt at , det mere og mere nok vil blive nyheds overskrifter , faktiske troet jeg ikke tilladt men jeg har lært noget på senest ved se hvad er tilladt , jeg vidste dog ikke det var tilladt , men sikkert vil nogle udnyttet det spørgsmålet er om det er den forkerte vej , men kig på denne her 1 er sikkert den er set mere med en fræk overskrif og lidt misvisende og det vil sikkert ses endnu mere når det er ok |
Man kan jo have masser af skriveerfaring uden at være uddannet journalist. Det har jeg fx selv. Journalist er ikke en beskyttet titel, og det må du jo leve med.