Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restpartier - sælges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har nogle rest partier som jeg gerne vil have realiseret fra mit lager - derfor tillader jeg mig og lave en lille liste over disse produkter her, med håb om at det kunne være interessant for nogle af jer, specielt her op mod jul.

Proptrækker i stål - ca. 1000 stk. - pris kr. 20,00 excl. moms ved køb af dem alle, kan også købes kolli vis a 60 stk. pr. æske (proptrækkerne er pakket i en støbt klar plast med bagkort med hul. - vejl udsalgspris 99,00 kr. pr. stk.

Vinkarafler, mundblæst glas - ca 80 stk. - pris kr. 60,00 excl. moms ved køb af dem alle. - vejl. udsalgspris 249,00 kr. pr. stk.

Glas/Blæk sæt - glas skulptur, klart glas til opbevaring af blæk, samt glas blæk pen, inkl. en lille flaske blæk - sælges kolli vis til kr. 30,00 excl. moms

Vi har også flotte munblæste vaser (http://www.firstglass.dk/group.asp?group=7) ca. 40 stk. af hver - sælges nu til kr. 150,00 pr. stk. uanset størrelse

Skriv hvis noget af ovenstående kunne have interesse - vi har også mange andre sændende produkter hovedsageligt i glas, så bare spørg løs, hvis du står og mangler noget.

God dag til alle

Bendtsen

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:09

Send mig en mail til Balum@live.dk - Med billeder af proptrækkere samt vinkaraflerne du omtaler. 

Jeg har en fysisk butik, som godt kunne være interesseret. 

mvh

Søren 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:39

Hej Søren

HAr sendt dig en mail

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)