Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Google Analytics - et kæmpe fremskridt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle Aminoer.

Jeg véd ikke hvor mange der har fået nyheden endnu så jeg vil lige skrive lidt om det for det ser saftsusema godt ud Smile

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be

Jeg må indrømme, at jeg har aldrig været den største fan af analytics - det har været for tungt at anvende, så derfor har jeg altid programmeret vores egne løsninger for at vi hurtigt og effektivt kan få adgang til de data vi har brug for.

Nu ser det ud til, at Google endelig er ved at få gjort tingene brugervenlige, så man med det samme kan på syn på hvad der sker på hjemmesiden uden, at man skal bruge timevis på at sætte tingene op.

Det her tror jeg bliver en helt ny æra for analyse af hjemmesider Yes

Godt gået, Google.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 17:33
Ser godt ud :-)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 18:19

Christian iMARKETING:
Jeg véd ikke hvor mange der har fået nyheden endnu så jeg vil lige skrive lidt om det for det ser saftsusema godt ud Smile

Jeg håber alle, som benytter Google Analytics, har set dette, da det faktisk har været en del af GA igennem et rum tid. Tjek eventuelt dato på den video, du linker til.

Personligt synes jeg Google Analytics er genialt, men jeg er da lydhør for andre analyse-programmer :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)