Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS til opencart.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en webshop i Opencart. Men jeg kan ikke finde nogen steder son at jeg kan få GLS på min webshop. :(

Håber i kan hjælpe mig :)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Fra  x Skrevet kl. 14:38

hej. har du fundet en løsning på dette? jeg står nemlig med den samme problemstilling:-(

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11

Nej det har jeg ikke :(

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:00

Det undrer mig at en aktør som GLS (eller Post Danmark hvis de ikke var dem de er) ikke vælger at gå ind og støtte op og lave officielle løsninger til de større løsninger som fx. OpenCart, Magento og lignende.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:57

Klitgaard:

Det undrer mig at en aktør som GLS (eller Post Danmark hvis de ikke var dem de er) ikke vælger at gå ind og støtte op og lave officielle løsninger til de større løsninger som fx. OpenCart, Magento og lignende.

Det er sjældent at de ser det som deres ansvar at vedligeholde kode til 3.parts systemer. (ganske forståeligt IMHO.)

-Men i min optik, har de begge en forpligtelse til at stille en grænseflade til rådighed som gør dataudveksling nem og smertefri. Fx. en veldokumenteret og åben webservice/API

PostDK har en åben webservice, kaldet webpack2, GLS tror stadig at det er 1989 og har valgt det fra. (kræver stadig brug af et klientprogram kaldet interline og CSV-filer)

Blot mine 0.02kr. God weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 11
Fra  x Skrevet kl. 15:18

Powerhosting:

-Men i min optik, har de begge en forpligtelse til at stille en grænseflade til rådighed som gør dataudveksling nem og smertefri. Fx. en veldokumenteret og åben webservice/API

PostDK har en åben webservice, kaldet webpack2, GLS tror stadig at det er 1989 og har valgt det fra. (kræver stadig brug af et klientprogram kaldet interline og CSV-filer)

du  lyder til at have styr på teknikken:-) kan du hyres til at implementere koder m.v. fra GLS?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:21

Ann Meier:

Powerhosting:

du  lyder til at have styr på teknikken:-) kan du hyres til at implementere koder m.v. fra GLS?

Nej desværre. Men hvis du sender mig kravspec, har vi sikkert en udvikler som kan løse opgaven for dig.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26

Hej,

Hvad vil det kost og få lavet?

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 11
Fra  x Skrevet kl. 10:59

hej

jeg har fundet én, som kan hjælpe mig med at integrere koden m.v. fra GLS. Du er velkommen til at kontakte mig og høre nærmere på ann@meiershus.dk.

jeg er også faldet over nogle moduler som GLS har lavet i samarbejde med wwi.dk. 2 stk. til 2.500 kr. pr. stk. jeg har ikke kigget nærmere på dem, men måske de er en løsning. de skriver at de kan bruges på alle webshopløsninger:-)

der er en gruppe på linkedin.com med erfarne og uerfarne:-) folk der arbejder med opencart. måske det er noget for dig at være medlem af. den hedder: OpenCart | Open Source Shopping

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)