Hej Amino'er Jeg har fornyligt lanceret en webshop, der sælger t-shirt importeret fra Sverige. Siden har haft nogle salg, men har generelt problemer med at skabe kendskab til min side.. Jeg arbejder på at få siden op på Google ved organisk søgning, men dette er jo en proces, der tager noget tid. Jeg vil derfor høre, om der er nogen kloge hoveder, der har nogle gode råd til, hvordan man kan skabe kendskab til sin webshop og gerne nogle med erfaring fra netop denne branche :) Det ville være en stor hjælp! - tak på forhånd Facebook: SwedishTee Facebook. Best Regards Jonas |
Ligesom med søgemaskineoptimering er andre markedsføringsteknikker på internettet noget man skal bruge tid på, for at ikke at spilde sine penge på dem. Der findes jo naturligvis gængse metoder som facebook-annoncer og google adwords (ikke at de ikke kræver viden og arbejde - for det gør de...) men også andre muligheder som f.eks. at opbygge facebook grupper, at lave virale reklamer osv.
Mulighederne er mange og hvis jeg var dig, ville jeg prøve at sætte mig ind i annoncering på facebook og google og så lære noget om social media marketing generelt - og så derfra vælge enkelte områder og satse hårdt på dem...