Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook hjælp søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for en venlig Amino vil give min FaceBook side et service tjek

http://www.facebook.com/groups/202322591964/#!/pages/jagtlivdk/273809289316053

Jeg skal til at starte en kampagne op for at få  flere ”venner” til min side, men jeg vil gerne sikre mig at siden er rigtig sat op.

Og hvis der er andre faldgruber jeg skal være opmærksom på.

Mit skræk scenario er at jeg får et antal ”venner” til min side, og jeg så skal til at lave noget helt basalt/grundlæggende om, og jeg så mister disse venner igen Crying

Min FaceBook side skal bruges til at understøtte min webside: www.jagtliv.dk i første omgang med kalender aktiviteter, men måske senere yderligere udbygges.

Så, hvis der er en venlig Amino, der kan kigge på dette, så vil jeg blive happy.

Forslag til optimering er også meget velkommen.

Mvh. Allan

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:27

Hej Allan.

Der er ikke den store risiko. Jeg har selv kørt min facebook side i et års tid. Jeg er ikke stødt på nogle problemer. Det er en god måde at holde kontakt og vise du er i live.

God arbejdslyst.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 21:28

Hej Jens

Tak for input, hvis der er andre Aminoer der vil byde ind, så vil det være prisværdigt.

God aften :-)

Mvh. Allan

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 21:39

Hvis du har mod på det vil jeg faktisk anbefale dig at lave den om :) Du har nemlig efter min mening lavet det eneste som ikke kan laves om igen forkert.

Titlen "jagtliv.dk" Kunne have været - "Overblik for jægere - jagtliv.dk" eller sikkert noget meget bedre.

Det kan give en del i sig selv da der så kommer til at stå:

xxx syntes godt om  Overblik for jægere - jagtliv.dk

istedet for

xxx syntes godt om jagtliv.dk

:)

Alt andet kan du lære løbende og skal ikke være bange for. Mit andet råd er med facebook annoncer at købe de første 1000 fans (1-2 kr pr fan) og derefter går det meget lettere :)

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:51

Du kan sagtens lave titlen om - 

Oppe i højre hjørne trykker du på "Rediger side" - så trykker du på "Grundlæggende oplysninger og så kan du ændre navnet der :-) 

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 21:54

Hej Christian

Tak for input.

Facebook siden skal understøtte hjemmesiden Jagtliv.dk og derfor syntes jeg umiddelbart at det er ret relevant at Facebooksiden hedder det samme.

Jeg er slet ikke interesseret i at købe fans, jeg er faktisk kun interesseret i at få "venner" som er fra min målgruppe, nemlig Danske Jægere.

Mvh. Allan

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:18

Hej Allan

Jeg tror bare Christians forslag ville tiltrække flere relevante "likes"  

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 22:36

Mange tak for det Jonathan :) Jeg kan bare huske at det var et problem (også næsten 1 år siden jeg sidst har bøvlet med det) Det er dejligt at de har ændret det igen.

og lige et svar til Allan.

Lige netop de muligheder du har for at målrette annoncer kunne gøre at du hurtigt fandt 1000 danske jægere (som så også finder dig) Du kan f.eks. sige at de skal have trykket jagt som deres interesse og komme fra danmark for at få vist annoncen :) 

Det samme med titlen, du skal sælge. Vi får så mange informationer på facebook at du simpelthen er nød til at være et skridt foran for at det er lige netop dig de ligger mærke til.

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 22:37

Ok, det er noteret.

Jeg har nu rettet sidens navn til: Jagtliv.dk - Jægerens Overblik på Nettet.

Desuden er sidens navn tilrettet: http://www.facebook.com/jagtliv (Tak for det gode fif Rasmus B.)

Andre guldkorn er velkomne.

Mvh. Allan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)