I forbindelse med en opstartsfase af en ung virksomhed er vi interesserede i at afdække nogle faktuelle muligheder og begrænsninger hos vores potentielle kunder.
I den forbindelse ville det være interessant f.eks. at få indblik i, hvad danske virksomheder bruger deres penge på. Helt konkret vil vi gerne vide f.eks. hvor mange penge der i dansk erhverv bliver brugt på konsulentbistand, hvem bruger dem, og hvor stor en del af deres samlede budget udgør det?
Jeg skyder lidt i blinde her og forventer ikke, at i har svarene, men måske kan sende mig i en retning, hvor jeg evt. kan finde/opsøge dem.
Umiddelbart vil jeg anbefale dig at tage fat i et analyseinstitut. Det kan være ret dyrt, til gengæld får du også en så kvalitativ undersøgelse som overhovedet muligt.
Ellers kan du jo prøve www.dgs.dk (Dansk Statistik) og se om du kan finde noget....
Det er også en tanke vi har haft - især min partner, men jeg er praktiker og spørger: "Hvordan?" Altså jeg vil gerne "tjekke" mine konkurrenter. Hvordan gør jeg det?