Koncept: Med Instant Offers applikationen, gør vi brug af GPS funktionen, hvilket giver dig en unik mulighed for at vise lokationsbaseret tilbud, som ligger i nærområdet af brugerens mobil. Alt dette fungere ved at du som kunde, opretter din butik via vores administrations portal, hvor vi automatisk finder og tilføjer GPS koordinater ud fra din butiks placering. Med disse GPS koordinater kan vi nu vise alle tilbud du måtte oprette for denne butik direkte i applikationen eller via websiden. Projektet er langt i processen, og er faktisk klar til at modtage kunder både erhvervsdrivende samt forbrugere. For butikkerne foregår det hele via vores administrations portal, som giver et hurtigt og let overblik samt mulighed for oprettelse eller redigering af tilbud og butikker. Planen er at gå officielt i luften med projektet pr. 01.12.2011, hvor iPhone applikationen også kan hentes via App Store. Android applikationen er på vej, men testes stadig. Søges: Skulle du være interesseret i yderligere information kan du kontakte mig viaKenney@instantoffers.dk |
Opdatering på ovenstående!
Partner:
Der søges stadig efter en partner med egenskaber inden for Salg og Marketing. Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du har de ovenstående egenskaber, og samtidig kunne tænke dig at arbejde for at gøre InstantOffers til et velkendt koncept.
Med partner menes der 50% ejerskab af koncept og firma.
Du kan læse nærmere via hjemmesiden: http://Instantoffers.dk eller kontakte mig via email: Kenney@Instantoffers.dk
App Status:
- Vores iPhone applikation er frigivet i App Store.
- Windows Mobile 7 applikationen er færdig, og ligger til godkendelse hos Microsoft.
- Android applikation stadig under test.