Fleste iværksættere vil i gang har bestilt arbejde fordi de ønsker teksterne vis forsinket det kan alle være mange tror dog bare man fordi man tilbyder billigt kan man vente længere tid men de fleste teksterne skal konventer til flere kunder i vores hjemmeside eller webshop eller en Pressemeddelelser.
Jeg har en del gange samarbejdet med nogle i sær rettelser på min side de tilbyder det billigt aftaler en tidsfrist men de bliver forsinket 99,9% af enten sygdom eller de mangler til huslejen og da de har sagt billigt til mig laver de andre opgaver først .
Flere af de billige når første sagt er svære at have gøre de har svært ved at sige højere pris hurtigt og måske har de forvejen taget andre opgaver ind så det gør ingen forskel om betaler mere nu.
Derved super du køre høj pris og kort leverings tid , nogle gør det studende billigt men ingen laver det billigt lang tid for alle skal have råd til husleje og man ønsker alle lidt fritid der gør man er frisk og kan levere det perfekte arbejde ved hver opgave
Gid alle iværksættere gik mere op leverings tiden end prisen for vi skal jo alle prøve at leve af det derved hurtigere i gang alle vis vi levere til tiden , det vil give alle iværksættere frem gang både din økonomi og min økonomi da jeg fik artiklen hurtigere og derved kunne bruge den hurtigere til mit ønske der giver mig flere penge