Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 døgn - Så har jeg lavet en ny frisk tekst til dig- Slå til..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, prøv at udfordre mig med en opgave, og hvis jeg inden for rimelighedens grænser har mulighed for at lave teksten på 2 døgn, har vi en deal.  http://neozones.dk/

Skriv her el. send PM

Flemming

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:34

Og hvad så hvis ikke du når det i løbet af 2 døgn? smækker du så 50% af prisen? oder was ? :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43

nein, kein 50%. Jeg siger ja til opgaven, hvis jeg ved jeg kan nå den. Hvis der opstår forhindring undervejs, må der laves en aftale ml. kunde +mig om at strække den et døgn, om nødvendigt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:29

Fleste iværksættere vil i gang har bestilt arbejde fordi de ønsker teksterne vis forsinket det kan alle være mange tror dog bare man fordi man tilbyder billigt kan man vente længere tid men de fleste teksterne skal konventer til flere kunder i vores hjemmeside eller webshop eller en Pressemeddelelser.

Jeg har en del gange samarbejdet med nogle i sær rettelser på min side de tilbyder det billigt aftaler en tidsfrist men de bliver forsinket 99,9% af enten sygdom  eller de mangler til huslejen og da de har sagt billigt til mig laver de andre opgaver først .

Flere af de billige når første sagt er svære at have gøre de har svært ved at sige højere pris hurtigt og måske har de forvejen taget andre opgaver ind så det gør ingen forskel om betaler mere nu.

Derved super du køre høj pris og kort leverings tid , nogle gør det studende  billigt men ingen laver det billigt lang tid for alle skal have råd til husleje og man ønsker alle lidt fritid der gør man er frisk og kan levere det perfekte arbejde ved hver opgave

Gid alle iværksættere gik mere op leverings tiden end prisen for vi skal jo alle prøve at leve af det derved hurtigere i gang alle vis vi levere til tiden  , det vil give alle iværksættere frem gang både din økonomi og min økonomi da jeg fik artiklen hurtigere og derved kunne bruge den hurtigere til mit ønske der giver mig flere penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)