Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige domænehoster

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har selv erfaringer med One og I123 - er der nogle der har gode erfaringer med andre sider, og nogle som er billigere end de to overnævnte :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:52

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:13

De domæner jeg har, er alle købt igennem webhosting.dk. (45,- stk)

.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 13:26

Hej Jonathan.

Okay - Webhosting virker godt nok billigt. Har du gode erfaringer med det, og køber du nogle tillægs produkter?

Mvh

Jonathan

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:30

Har købt alle mine .dk domæner gennem webhosting.dk, og det er helt klart anbefalelsesværdigt! De er billige, og jeg har ikke oplevet nogle tekniske problemer med dem indtil videre Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51

jeg har købt flere domæner igennem http://webhosting.dk/ for de er billigste men jeg har hostet andre steder da der er det billigere , jeg har kun gode erfaringer med dem det har altid gået problemet frit at få domænerne igennem enkelte dem og let og ekstremt hurtigt har jeg fået mine domænerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:42

Webhosting, har været super nemt, og let at bruge. Man er fra starten kun nogle få klik væk fra at få det domæne man gerne vil have. 45,- er det billigste jeg har kunnet finde i min research, men der er nok nogle der er endnu bedre end webhosting, men de er godt gemt så. Jeg har ikke haft nogle problemer med webhosting. Har købt 3 domæner hos dem, og det har været lige til at gå til, med hjælp fra diverse webhosts.

.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:20

Jeg har i mange år benyttet

www.gratisdns.dk

Og deres www.netplads.dk til selve webserveren.

Senere flyttede jeg dog mailserveren over til Google Aps, som jeg er meget glad for.

Udover domæneafgift betaler jeg omkring 200 kroner om året for en mellemstor løsning med flere domæner, men den billigeste er omkring 100 kr.

GratisDNS er lige så stabilt som så mange andre, synes jeg, men kræver, at man sætter sig lidt ind i nogle ting, men de har et godt support-forum.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:28

Jeg kan klart anbefale www.gigahost.dk (- uden at have nogle aktier i butikken i øvrigt)

Du betaler ca. 400-500,- om året for en konto, og så kan du oprette ALLE de domæner du vil, subdomains, mailadresser, og MYSQL databaser. - Det koster ikke ekstra. Du får ca. 16gb data (mail/database/harddiskplads) med i prisen.

Jeg har lagt stort set alle aktiviteter over på deres servere, og deres support er virkelig kvik og professionel.

Jeg håber du finder noget du bliver glad for! :o)

Med venlig hilsen

// Thomas

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)