Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt at tage andres videoer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har tænkt mig at lave en blog hvor jeg måske tog de videoer fra youtube (for eksempel: how to make a backflip) 

Og så hvis jeg finder en video som en laver (uden at der er reklame for nogen som helst firmaer / hjemmesider osv) er det så lovligt at jeg downloader den video og skriver undertekster til den så danskere kan forstå og så smide den op på siden?

(har set mange hjemmesider gør det - men det behøver ikke at betyde at det er lovligt jo)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thehe:

Hej aminoer!

Jeg har tænkt mig at lave en blog hvor jeg måske tog de videoer fra youtube (for eksempel: how to make a backflip) 

Og så hvis jeg finder en video som en laver (uden at der er reklame for nogen som helst firmaer / hjemmesider osv) er det så lovligt at jeg downloader den video og skriver undertekster til den så danskere kan forstå og så smide den op på siden?

(har set mange hjemmesider gør det - men det behøver ikke at betyde at det er lovligt jo)

Du må embedde den på din side hvis uploaderen har givet tilladelse hertil. Men hvis du vil redigere i andres videoer og lægge dem på din side skal du have tilladelsen fra rettighedshaveren.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 12:08

Jeg har haft gang i noget lign på et tidspunkt - Tjek www.videomanualen.dk ud. Er dog ikke blevet opdateret længe grundet jeg mistede interessen...

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:33

Tak for svaret guys. Det var hvad jeg søgte efter. 

Hilsen Przemek (;

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)