Hej Min partner og jeg er ved at lægge sidste hånd på vores nye website http://www.1centdating.com og har brug for noget test piloter, vi håber du vil kaste et blik på vores site og sige din mening om ideen, mulighederne, evt. fejl samt designet. Vi syntes selv designet er lidt fladt, men det er hvad budgettet kunne bære lige pt. Planerne for fremtiden er mange, men vi vil forholde os til den nuværende site, vi er helt klar over det er et benhård marked med ufattelig stor konkurrence, dog er vi helt sikre på vi kan tilføje noget helt unikt. Verdens første datingsite hvor brugerne selv bestemmer prisen for online dating, vi tager dog 1 cent om dagen for medlemsskabet plus 1 cent pr action, på den måde er prisen helt op til brugeren. Når du opretter en pilot profil vil du få en aktiverings mail, før du kan gå vider, vi giver alle profiler 5.000 credits hvilket svare til $ 50.00, vores skøn er dette skulle kunne dækket et års alm. forbrug på vores site. Håber du vil være test pilot og tak for din tid. Venligst René Buch |
Teksten på forsiden for mig til ikke at gide at læse, kan bare ikke rigtig med den skriftype, det kan dog bare være mig.
Som udgangspunkt så er det et godt koncept. En Action er det fx for at sende en besked, eller er det også når du ser en profil, eller laver en søgning?
Designet er dog meget kedeligt, men som du skriver så må det jo være hvad budgettet kan klare.
Jeres logo skal gøres klikbart så man kommer til forsiden, der bør desuden være en signupboks på forsiden som fylder ganske godt. Du skal på forsiden kunne udfylde oplysningerne, og så trykke tilmeld og videre til noget betaling.
Der gik faktisk over 20 sekunder før jeg fandt ud af hvor jeg skulle tilmelde mig.
Alt i alt så synes jeg det meget begrænsede design gør siden lidt kedelig. Den signup mulighed jeg tænker på er fx en lign. pof.com.
Held og lykke med sitet, hvis der arbejdes på det skal det nok blive godt, men når muligheden byder sig så få lavet et mere blødt desing, med nogle lidt bløde hjørner, det gør det hele mere venligt at se på.