Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ansøgning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg havde egentlig fået et afslag på et ejendomsmægler-traineejob, som jeg havde søgt, men jeg har fået lov at sende en ansøgning mere.

Problemet er bare at jeg er fuldstændig på herrens mark. Kan virkelig ikke komme i tanke om noget, som jeg ikke allerede skrev i første ansøgning og som passer til stillingsopslaget.

Her er hvad jeg skrev i første omgang:

Jeg tillader mig hermed at søge stillingen som salgstrainee hos jer.

Jeg har altid drømt om at blive ejendomsmægler, og mit praktikophold ved Lejkon i Roskilde, (boligmægler, erhvervsmægler og ejendomsadministration) har kun gjort drømmen endnu større.

Jeg er uddannet finansøkonom, og har gennem min uddannelse, og praktikopholdet i særdeleshed, lært om salg, kundebehov, og processen i ejendomshandel, men også gennem tidligere jobs, fx som telefonsælger, har jeg lært en del. Jeg vil derfor være med til at skabe en mer-værdi for jer og for kunden.

Jeg er som person altid glad, udadvendt og smilende. Jeg mener selv jeg er veltalende og velformuleret. Jeg er ikke bange for at smøge ærmerne op og tage fat. Jeg er god til behovsafdækning og kan derved meget nemmere gennemføre et salg og få endnu en tilfreds kunde i hus.

Jeg håber naturligvis på en personlig samtale, hvor jeg får mulighed for at høre mere om jobbet, uddybe mine kompetencer og fortælle hvorfor jeg er den helt rigtige til jobbet.

Med venlig hilsen

Mark Bayliss Jespersen

Jeg havde som nævnt en snak med ham der gav afslaget, og han foreslog at jeg ikke startede så mange gange med JEG og at jeg i stedet for at skrive hvad jeg kan tilbyde, skriver hvorfor han ikke kan undvære mig som medarbejder.