Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ansøgning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg havde egentlig fået et afslag på et ejendomsmægler-traineejob, som jeg havde søgt, men jeg har fået lov at sende en ansøgning mere.

Problemet er bare at jeg er fuldstændig på herrens mark. Kan virkelig ikke komme i tanke om noget, som jeg ikke allerede skrev i første ansøgning og som passer til stillingsopslaget.

Her er hvad jeg skrev i første omgang:

Jeg tillader mig hermed at søge stillingen som salgstrainee hos jer.

Jeg har altid drømt om at blive ejendomsmægler, og mit praktikophold ved Lejkon i Roskilde, (boligmægler, erhvervsmægler og ejendomsadministration) har kun gjort drømmen endnu større.

Jeg er uddannet finansøkonom, og har gennem min uddannelse, og praktikopholdet i særdeleshed, lært om salg, kundebehov, og processen i ejendomshandel, men også gennem tidligere jobs, fx som telefonsælger, har jeg lært en del. Jeg vil derfor være med til at skabe en mer-værdi for jer og for kunden.

Jeg er som person altid glad, udadvendt og smilende. Jeg mener selv jeg er veltalende og velformuleret. Jeg er ikke bange for at smøge ærmerne op og tage fat. Jeg er god til behovsafdækning og kan derved meget nemmere gennemføre et salg og få endnu en tilfreds kunde i hus.

Jeg håber naturligvis på en personlig samtale, hvor jeg får mulighed for at høre mere om jobbet, uddybe mine kompetencer og fortælle hvorfor jeg er den helt rigtige til jobbet.

Med venlig hilsen

Mark Bayliss Jespersen

Jeg havde som nævnt en snak med ham der gav afslaget, og han foreslog at jeg ikke startede så mange gange med JEG og at jeg i stedet for at skrive hvad jeg kan tilbyde, skriver hvorfor han ikke kan undvære mig som medarbejder.

Hvad ville i ændre, skrive anderledes og ellers have med? Jeg er virkelig på bar bund og vil meget gerne sende en rigtig god ansøgning afsted næste gang.

Håber meget på lidt hjælp :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

Er der et stillingsopslg som vi kan se

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 17:46

Ja, selvfølgelig. Flot at glemme det :-)

Danbolig har brug for dig!

Som et led i danbolig Hjallese’s bestræbelser på fortsættelse af succesen samt udvidelse i Odense søger vi nu salgstraineer, salgskordinatorer og mæglere til Odense.

Den typiske salgstrainee er en person, som ønsker at komme ind i branchen, har egen bil, tænker mere på teamet end på klokken, kan se motivationen i en lav løn med provision, har indstillingen til aldrig at give op, max 30 år, er sælger med et stort afbalanceret ”S” og er klar til nye udfordringer.
Den første del af det 2 årige forløb vil primært gå med indlæring af grundelementerne i ejendomsmæglerbranchen. I takt med indlæringen bygger vi mere og mere ansvar på således at du kan agere som super sælger i slutningen.

Den typiske mægler er en person, som har været i branchen nogle år, har egen bil, tænker mere på teamet end på klokken, kan se motivationen i en resultatorienteret løn, har indstillingen til aldrig at give op, er sælger med et stort afbalanceret ”S” og er klar til nye udfordringer.

For os er det vigtigt at du passer ind i teamet og kan sælge dig selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11

Sendt dig en PB

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:16

// Jeg tillader mig hermed at søge stillingen som salgstrainee hos jer. // 

Jeg har altid drømt om at blive ejendomsmægler, og mit praktikophold ved Lejkon i Roskilde, (boligmægler, erhvervsmægler og ejendomsadministration) har kun gjort drømmen endnu større.

^ Hvorfor? Hvad drømmer du om?

Jeg er uddannet finansøkonom, og har gennem min uddannelse, og praktikopholdet i særdeleshed, lært om salg, kundebehov, og processen i ejendomshandel, men også gennem tidligere jobs, fx som telefonsælger, har jeg lært en del. Jeg vil derfor være med til at skabe en mer-værdi for jer og for kunden.

^ Jeg savner en sætning ala "det jeg brænder for" eller "jeg er passioneret omkring, at yde en verdensklasse kundeservice, der afføder tilfredse og tilbagevendende kunder" 

Jeg er som person altid glad, udadvendt og smilende. Jeg mener selv jeg er veltalende og velformuleret. Jeg er ikke bange for at smøge ærmerne op og tage fat. Jeg er god til behovsafdækning og kan derved meget nemmere gennemføre et salg og få endnu en tilfreds kunde i hus.

^
Kan godt lide den her del, hvor du er ærlig - Eventuelt er et godt trick, at man altid underbygger tingene med konkrete handlinger, man har bedrevet. Endvidere bør du undgå, at starte samtlige sætninger med "jeg". 

Jeg håber naturligvis på en personlig samtale, hvor jeg får mulighed for at høre mere om jobbet, uddybe mine kompetencer og fortælle hvorfor jeg er den helt rigtige til jobbet.

^ Umiddelbart ved jeg godt, hvor du gerne vil hen. Man har også en vis mængde respekt for de virksomheder, hvor man søger arbejde - Men det du gerne vil frem til ved en samtale, det skal gerne imponere dem allerede i din ansøgning.

Udover ovennævnte, så må man gerne stille krav til virksomheden. "Jeg forventer et kompetent bagland", "fremtidsmuligheder" osv. Hvis man ser sin ansøgning som en forventningsafstemmelse med virksomheden, så er det måske lettere at følge min tankegang. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 19:00

Jacob Becker:

// Jeg tillader mig hermed at søge stillingen som salgstrainee hos jer. // 

^ Hvorfor? Hvad drømmer du om?

Synes nu det er ret tydeligt at jeg drømmer om at blive ejendomsmægler? :-)

Jacob Becker:

^ Jeg savner en sætning ala "det jeg brænder for" eller "jeg er passioneret omkring, at yde en verdensklasse kundeservice, der afføder tilfredse og tilbagevendende kunder" 

Det kan godt være jeg skal prøve at være lidt mere konkret.

Jacob Becker:
^ Kan godt lide den her del, hvor du er ærlig - Eventuelt er et godt trick, at man altid underbygger tingene med konkrete handlinger, man har bedrevet. Endvidere bør du undgå, at starte samtlige sætninger med "jeg". 

Lige det der med JEG, er helt sikkert noget jeg skal undgå. Havde ikke selv lagt mærke til det, men alle min sætninger starter med JEG, og som han sagde da jeg snakkede med ham, betyder det enten at jeg er enormt selvsikker (hvilket kan være godt nok, meeen alligevel) eller også at jeg er meget egocentreret og hvem gider ansætte sådan en?

Jacob Becker:
Udover ovennævnte, så må man gerne stille krav til virksomheden. "Jeg forventer et kompetent bagland", "fremtidsmuligheder" osv. Hvis man ser sin ansøgning som en forventningsafstemmelse med virksomheden, så er det måske lettere at følge min tankegang. 

Ja, det er nok meget godt at stille krav til virksomheden. Det viser vel også at man er ambitiøs.

Mange tak for dit svar :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:13

ad1) Jeg fik måske formuleret mig dårligt i den første del - Tænker lidt i tråd med, hvad du forventer af virksomheden, så hvad du forventer af hverdagen :-)  Er selvfølgelig godt klar over, at du gerne vil være ejendomsmægler. Nuvel, det er blot mine tanker - til syvende og sidst er det din ansøgning. Hvis du bare kan bruge en brøkdel af det, så er det skønt.

ad2) Hehe  det tænkte jeg egentlig ikke engang. Men ja - det kunne da godt være, at jeg skulle overveje en ny og selvsikker stil fremover på kontoret ;-) 

Det var så lidt - Er sikker på, at du nok skal fange den næste bølge !

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 15:25

Tillader mig at bumpe :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)