Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

provisions lønnet sælger eller andet tilbydes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Jeg søger et eller andet og gå igang med på fritidsbasis. pakke breve osv. sælge ting, teste osv osv. hvis i har et eller andet så send mig en mail til mark@gzone.dk

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:59
???, hvordan kan du mangle arb. når du lige er ved at få et alger hjem for 50k , syns du siger ting der er udsamhænge men sedfylig,  nok bare mig der ikek helforstår det, og tak for den pene komen tar på jeg er ord blin sidns de pene ord var så rara eller måske mangle på samme ha en god dag og hel og lykke fram over

ratelse . har nu fået at vide af mark han åben bart har anmelt mig til admin  for at bombedre ham med inlæg som åben bart er 2 inlæg som jeg pasonli syns har ralevanse da jeg sempel hen ikke forstå hvordan mana kan være i gang med at få vare hjem for 50k og samtide, leder efter arb. som sægler og andet. srkev det af 2 grune 1 fordi ejg ikek syns det hænger sammen og nr. 2 for jeg syns det virker useriøst så ville jeg aage folk ha noget at vodre det med, for pasonlig syns ejg der er noget der ikke hænger sammen, men er nu blivet svinet til på det groveste, over msn af ham. , syns ikke det er en fer måde at gøre når man skriver og stiler spøsmålæ elelr ahr noget kritik, men som det jo også fram grå af tidlgier inlæg er han jo også kun 14 År. men stri ikke fed at blive kalt for devæese ting som som ejg ikke syns kan tåle at nevne her

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 22:06
??

Ja hvad med og blande dig udenom. Bare en ide :).

Men jeg gider ikke spilde min tid på dig. Bare fordi du ikke har andet og gi dig til!!!.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 20. Oct 06
Skrevet kl. 22:12
tak for de venlige ord skal nok lage vær at blane mig kan høre du ikke kan tåle kritik, men kan vis se det har været oppe før, men man kan jo håbe du blvier koler med aleren, og finer dua f der er andre måde at udtrøke dig på en at bruge vise ord, som jeg hels ikke vil skrive. men som sagt kan det jo undskylde med de aller , men håber da det vil går godt fram over 
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 22:18
Hej saiot eller hvad det er du hedder..

syntes bare du skulle lade mark være, han er kun 14 år ja men han er klogere end dig er jeg ikke i tvivl om..

Dennis Pedersen

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 20. Oct 06
Skrevet kl. 22:44
Hej tak for sluder Dennis,  jeg har talt med Dennis og vi ahr udvekslt sysn punkter om Mark og vi er blivet eneige om at han jo kun er 14, år   men måske godt stri kunne tale orndlig til folk der stiler spøsmål til ham uden at over svin dem
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 22:47
Tak for snakken Tobias..

En lille misforståelse, men som biblen siger det er menneskeligt at fejle. Guddommeligt at tilgive..

Dennis Pedersen

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 20. Oct 06
Skrevet kl. 22:48
ja sanlig siger jeg dig du har rat, og ha en god dag eller aften  igen tak for snarken
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)