Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke få Joomla-installation til at virke - Lidt hjælp ville være skønt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 


Jeg står i det problem at jeg ikke kan installationen ikke komme frem, når jeg går ind på mit nye domæne www.facebook-job.dk
Jeg har oploadet alle Joomla-filer i FileZilla, præcis som denne guide beskriver: http://joomlatutorials.dk/1-upload-joomla-via-ftp

Men når jeg går ind på mit domæne, er siden altså tom. Nogle der kan hjælpe. Er helt ny på dette felt.

Hilsen Christian 

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

For mig ser det ud som om dit domæne endnu ikke er helt opdateret og aktiveret på navneserver-siden.

Har du lige købt domæner og webhotel her til aften eller idag ?

Det er en god idé lige at vente til domænet er helt aktiveret.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Ja har lige købt det i dag, men har aktiveret det på https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/, så regnede med det allerede duede?

Men måske ville det være en idé at vente et døgns tid. 
Tak for svaret :-) 

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal lige vente til alle navneservere i det ganske land (og udland) er opdateret, så kan man se din hjemmeside.

Du har muligvis i dit kodebrev fre Unoeuro fået et temporeret link til din hjemmeside du kan benytte til installation af din Joomla.

Men jeg foretrækker nu selv at vente til navneserverne er opdaterede, så tingene virke fra domænet.

Hvis du ikke får det til at virke når domæner virker om et døgns tid sender du bare en besked til mig, så hjælper jeg gerne med en installation.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første så kan du ikke beholde det domæne fordi du bryder facebook rettigheder.

Kan du ligge html filer op på siden som den kan vise.

Prøv og søg på google på unoeuro.com og joomla.

Er det en php webhotel du har fra unieuro for ellers får du det ikke til at virke. og er det sat op til at køre php hvis du har php med i hotellet

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået det til at virke? Ellers er du velkommen at sende en besked, så kigger jeg på det.

Mvh,
Brian V. Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det virker nu :-) ellers tak for hjælpen
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)