Som det fremgår af overskriften, vil jeg rigtig gerne hører, hvordan I tager de bedste billeder til jeres webshop?
Har i evt. en lille mini studio, med foto lys, dyrt kamera osv. eller finder i bare digitalkameraet frem? Står netop lige i denne situation hvor jeg allerede har taget enkelte billeder med digitalkamera, men blev ikke rigtig tilfreds med resultatet, så hvad gør i?
Jeg har taget mine strømpe fotos via dette lille "fotostudie". Kamera, lamper, bord, skærme og et Wifi SD kort, kostede omkring 7000 DKK. Så det er hverken dyrt eller professionelt udstyr. Det er ikke alle billeder jeg er lige tilfreds med, men dem kan jeg så tage om, når der er tid til det.
Casper - Super Kamera .. Det har jeg også selv. Købt i Elgiganten for noget tid siden. Dog har jeg ikke alt det ekstra udstyr du har. Jeg tager bare så godt et billede som muligt og fritlægger det i Photoshop. Det er fint til mig, indtil videre ihvertfald :)
Jeg har lige kigget på dette kamera og er ikke helt sikker på om den er god nok og om det er en okay pris. Hvilke specifikationer kigger i mest på, og synes i dette er et godt kamera til prisen?
Som det fremgår af overskriften, vil jeg rigtig gerne hører, hvordan I tager de bedste billeder til jeres webshop?
Har i evt. en lille mini studio, med foto lys, dyrt kamera osv. eller finder i bare digitalkameraet frem? Står netop lige i denne situation hvor jeg allerede har taget enkelte billeder med digitalkamera, men blev ikke rigtig tilfreds med resultatet, så hvad gør i?
Jeg har sjovt nok lige skrevet et indlæg på ekspertbloggen i sidste uge. Læs det her.
Det er vigtigt, at du har det rigtige lys, ellers kommer du ingen steder. Men du kan komme relativt billigt igang, alt efter dine behov selvfølgelig...