Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online annoncering evt. efter exponering ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg mangler et godt sted online at annoncere for DogCity''s varer. Vi sælger udstyr til hunde, så målgruppen er jo temmelig bred.

P.t. annoncerer vi på google og et par andre steder + fysisk i blade.

Er der nogen der har gode erfaringer med online annoncering bestemte steder på nettet evt. efter antal klik ? Så vil jeg da gerne høre hvor det virkeligt rykker.

NB! Jeg har prøvet Krak og magen til mangel på professionalisme skal man lede længe efter. Det tog 3 mdr for dem at få annoncen på rette form, og så lavede de ged i faktureringen  . Burde sende dem en faktura for min timepris

Hilsen

Charlotte

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:49
Hej Charlotte

Hvis jeg var dig, så ville jeg se, hvilke andre hjemmesider, der dukker op i toppen, når jeg jeg søger på hunde... og så få etableret noget samarbejde med dem... også gerne private hjemmesider.

Mvh, Christian 

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 22:12
Hej Christian,

Tusinde tak for dit svar. Først tænkte jeg....det har jeg da gjort... og så endte det med at jeg brugte weekenden på at gøre endnu mere udaf det. Og det har sat en masse tanker og ting igang  Fedt du lige gad skrive.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:25
Hej Charlotte.

Det var da dejligt at høre. På denne måde kan du jo både få flere besøgende fra de andre sites OG en bedre placering på Google
Mvh, Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)