Er der nogle derude der ved, om man må blive ansat med løntilskud i sin ægtefælles virksomhed???
Mvh. Nordstrøm |
det kan du godt, det er undertegnet
MVH
Peter
Er der nogle derude der ved, om man må blive ansat med løntilskud i sin ægtefælles virksomhed???
Mvh. Nordstrøm |
det kan du godt, det er undertegnet MVH Peter |
Såfremt der er tale om et selskab, så burde der ikke være nogen problemer. Hvis der er tale om en personlig ejet virksomhed, så kan der opstå udfordringer omkring det med "medarbejdende ægtefælle".
|
Hej. Det kan man sagtens uanset om det er selskab eller ej.
MvH Peter |
lige en lidt mere så det kan ladesig gøre mvh |
Hej Peter og Peter, Det lyder rigtig godt. Jeg har ikke selv undersøgt det, da jeg ikke har haft kunder, hvor det var relevant, men jeg har en bekendt, som fik at vide (i Næstved), at det ikke kunne lade sig gøre, med mindre det var et selskab. Så derfor super godt at høre, at det alligevel kan lade sig gøre.
|
Tusind tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg har lige et tillægsspørgsmål - Hvis man er ansat med løntilskud må man så være alene i på arbejde??
Mvh. Nordstrøm |
Hmm.ved ikke, men i princippet er det vel ingen, der checker. MvH Peter |
Hej Peter, Er du helt sikker på det (det håber jeg :-)) ), jeg er nemlig faldet over dette på nettet: Hvor der står: * ikke komme i løntilskud i en virksomhed, der ejes af din samlever eller ægtefælle. Mvh Michael |