Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Company Care - må man love 25.000 kr., hvis der reelt skal købes for mere?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Autobuy.dk og bedrebiloekonomi.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Company Care hedder en ny side http://www.company-care.com/, som delvist konkurrerer med Amino. Hvis man indbetaler 1.000 kr., vil man "få" 25.000 kr. på en konto til køb hos nogle partnere (revisorer osv.). Går man ned i materien, får man i virkeligheden kun rabatter ved køb hos disse partnere. Så et spørgsmål til evt. jurister her på Amino: Er det virkelig tilladt iflg. markedsføringsloven at påstå, man får 25.000 kr.?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det minder lidt om statens "Videnskuponer", hvor man kan "få" 100.000kr til brug på udvikling af sin virksomhed. Det man egentlig får, er nogle timers hjælp til at finde nogle personer man kan købe (af egen pung) ydelser fra, som kan hjælpe en videre.

Der hvor jeg før arbejdede fik vi en "videnskupon" og 100.000kr, som resulterede i halvanden A4-side udformet som en liste med navne over firmaer / personer vi kunne kontakte, som kunne hjælpe os videre med det vi arbejdede på.

Det må have været noget ret dyrt papir... :-)

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:59

Det skal lige pointeres at der på ingen måde er tale om hverken falsk reklame eller anden bondefangeri i Company Care, og hvis Finn har læst forkert, eller lagt for meget i det han har læst, eller simpelthen ikke læst det hele så lad mig fylde hullerne.

Du får i Company care 25.000 på en konto hvor fra man kan købe ydelser fra deres egen shop, de penge er hverken fiktive eller rabatter, det er fuldstændigt rigtigt at der er en egen betaling på nogle ydelser, og at det langt fra er alt man kan bruge sine 25.000 til, du kan for eksempel ikke drikke dem op i ny havn til en "firma" frokost. De er øremærket til ting og ydelser der kan fremme din virksomhed, men der er altså også ydelser som kan betales fuldt ud med de 25.000, og derfor er gratis, så derfor kunne du have besvaret dit eget spørgsmål, simpelthen ved at sætte dig lidt mere ind i sagen inden du skrev dette indlægConfused  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Lidt "sjovt" at du registrerer dig som bruger bare for at grave så gammel en debat frem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:56

Jeg tror, at det er dette der virker vildledende:

Hvad får du som iværksætter på Company Care?

• 25.000 kr. indsat på din virksomhedskonto til brug af ydelser i shoppen

Der er jo ikke tale om 25.000 kr. der står på en bankkonto nogen steder;
men et tal der hentes i jeres database og som vises på hjemmesiden.

Det ville nok være en god idé at kalde tingene dét det er.

I kunne også kalde det "points" så folk ikke får et forkert indtryk.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 6. Dec 12
Skrevet kl. 18:25

jeg så den på google da jeg ledte efter noget med company care, da jeg så det her ville jeg lige rette det.

Tilmeldt 6. Dec 12
Skrevet kl. 18:28

Synes points er vildledende da der rent faktisk, en kontant ydelse som bliver modregnet.

Og der er en del ydelser som bliver betalt udelukkende med de penge du får til rådighed fra company care kontoen.

Hvis problemet er at man kun kan bruge dem der, er det vist lidt små sko og gå i, og som sagt er ydelserne hverken hævet eller sænket i pris.

Konceptet er bare at man ikke får penge i hånden da de heller ikke får alle pengene i hånden, men en stor del af deres tilskud kommer i form af ydelser som konsulenter og andre ydelser som firmaerne stiller til rådighed enten til stærkt reduceret pris eller gratis

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:39
Vil give forrige indlæg ret, det er jo ikke 25000 man får, efter som de ikke kan hæves nogen sted.

Det er points, eller company care penge, men ikke penge rigtige penge.

Med mindre jeg kan købe de fiktive penge points med 1000 fiktive penge du kan bruge på min side ?

Det er jo skræmmende.

Tror som et godt råd i ville få meget mere ud af at kalde det hvad det er.

For ideen er jo god nok.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)