Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalings vindue - nemt - billigt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står pt. med en nyudgivet løbebog som jeg skal sælge online da forfatteren ikke selv kan. Bogen er enorm god og har en kæmpe videns værdi, hvilket også er grunden til at jeg gerne hjælper med den...

Alt er sat op med hjemmeside osv. men mangler en betalingsmåde til siden som er en landingpage...  Siden tilbyder kun den ene ting og det skal være let at købe den med Dankort osv.

- Der sælges kun et produkt

- Simpel opbygget, og nem at flette ind i kildekoderne

Har undersøgt nogle af dem på marked men ved ikke lige hvad der vil være bedst og biligst?

på forhånd mange tak :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:59

Prøv og kontakt epay.dk dem har jeg haft gode erfaringer med.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 08:36
Hej Mikkel, Det lyder da som en super god ide du har dig, med en enkel hjemeside og lidt SEO arbejde burde du kunne få succes. Med hensyn til betalings løsninger skal du måske være opmærksom på der forskel på 1. Din PSP ( din betalings gateway ) det er det vindue du som kunde sikkert kender fra mange hjemmesider, det er i de fleste tilfælde en standard løsning fra en betalingsgateway der bliver brugt i online butikker. Det er din betalings gateway der tager sig af alt det med sikkerheden og sørge for alt fungerer. 2. En aftale imellem dig og eks. NETS ( det gamle PBS ) Dette kaldes en indløsningsaftale, det er denne der gør du faktisk kan hæve penge på kundernes kort. Du skal igen være opmærksom på at der skal indgås en særskilt aftale for Dankort og VISA/Mastercard/andre internationale kort Hver af disse dele koster som regel både et opstarts gebyr og en løbende pris. Hvis du mener du har et indtjeningsgrundlag der er stort nok til at understøtte disse udgifter, så er det helt klart den bedste løsning. Jeg har før haft rigtig gode erfaringer med Quickpay.dk men også været i kontakt med Dibs.dk der virker til at have en rigtig solid løsning. Hvis du ikke mener du vil bruge de her penge, som jeg kunne forestille mig er lidt mere end du havde regnet med når der nu er tale om en ebog, så ville jeg benytte mig af en tjeneste som Paypal standard business. Der er en del ulemper ved at benytte denne løsning, men også helt klare fordele. Eksempelvis at det er gratis at komme igang, du kan modtage visa og mastercard med det samme, samt alle paypal konti. Det koster dog lidt mere pr transaktion end de andre løsninger. Så det må du lige samle lidt pris info omkring og så regne dig frem til hvad du selv mener er den optimale løsning. Det her var ihvertfald mine løse tanker. Med venlig hilsen Julian Christmas Trendlining Denmark

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:28

Dejligt med de hurtige svar! tusinde tak jeg kikker nærmere på de forskellige løsninger og tager den derfra :) 

Igen TUSINDE tak begge to :)

Hilsen Mikkel Mikkelsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 01:06
Skulle det være en anden gang :)

Du skriver bare en privat besked eller en mail hvis du har brug for lidt mere vejledning eller en at vende muligheder med Mikkel.

Trust me, har brugt rigtig meget tid på at hitte ud af hvilken betalingsløsning der er den optimale. Og det er ikke rigtig sole klart hvis man bare browser hurtigt igennem.

Julian Christmas
Julian.christmas@trendlining.dk

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)