Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere "synes godt ommere" på min Facebookgruppe

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en Facebookgruppe til min lille butik.

Jeg opdaterer den løbende med nye informationer, men jeg mangler at få spredt kendskabet til siden og få flere til at "syntes godt om".

Jeg har indtryk af at det er billig markedsføring at have en del "fans" på Facebook - jeg er klar over at man skal også være aktiv der inde selv, men hvis ikke der er noget feedback, så er det jo lidt tamt.

 

Her er FB siden: http://www.facebook.com/#!/pages/Tinglyserendk/241811805846398

Kan man lave en lille konkurrence med en lodtrækning for at få flere ind og for at få spredt kendskabet?

 

Jeg har også gang i et nyt produkt, som også skal have en FB side - er det en god at få FB siden op at køre inden at webshoppen starter?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes dit emme er svært at lave en konkurrence , du tilbyder hjælpe i skilsmisser , bodedelig, Fuldmagt på papir , nogle ting i hvert de fleste du tilbyder hjælp i er en konfilkt eller død mange sørgelige ting det er svært lige lave en konkurrence om

Service er sikkert lidt svært at få folk skrive massevis om deres skilsmisse mv. og blive bruger 

levere en god service og prøv og få så mange som muligt der klikker synes godt

Social aktive der

få skrevet blog og linke til denne facebook siden

i alt arbejde og atter skrive nyheder og levere en ydelsen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)