Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan alle nystartede få 25.000

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker lidt uigennemsigtigt på mig, så takker pænt nej :-) 

Det virker meget bundet. Givetvis får man udemærkede rabatter på, men spørgsmålet er om man ikke ender med langt større udgifter end forventet. Eksempelvis skal man investere 5.000 dkk på firmatøj, før der udløses en rabat på 1.000 dkk - Ikke at det på nogen måde er unfair, mener bare det bliver "solgt" som anerledes. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige mine ord - altså hvis man undlader kraftedme x en million :) Offentlige tilskud sucks!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne i ikke lave mere garanti vis jeg finder et billigere tilbud giver i det rabat for mange af tingene er jo kun rabatter og det er ikke frit hvor man kan købe , det kun de tilbud i udbyder  og mange gange her i livet er et pris sat ned ikke ens betydende med det er billigt vis det fås samme ting billigere andet sted

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael - det er jo kun et tilbud. Hvis du kan finde ting bedre og billigere andre steder skal du da selvfølgelig tage det der. Derudover er CC ikke kun de 25.000 - det er også netværk med seriøse iværksættere og virksomheder der lærer/sparrer og bruger hinanden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

IsaCrea (Isabella):

@Mikael - det er jo kun et tilbud. Hvis du kan finde ting bedre og billigere andre steder skal du da selvfølgelig tage det der. Derudover er CC ikke kun de 25.000 - det er også netværk med seriøse iværksættere og virksomheder der lærer/sparrer og bruger hinanden.

jeg tror jeg ved at forstå det altså det er ikke 25.000 kroner for allerede nogle af tilbudene kunne jeg få billigere andre steder.

jeg synes det er lidt for meget nyheds overskrift over dette her , men nu kom den jo også fra en avis eller er det jer der har været med til at misinformere en , men i har ikke været gode til videre formidle at det er en misvisende  artiklen om jer

Men som iværksættere burde i informer bedre om konceptet og denne artiklen om jer er forkert formidlet hvordan jeres koncept er.

Lidt ærligt budskabet ikke er helt korrekt formidlet igennem medierne og meget andet , det gør det svære for iværksættere , man tænker jo altid det bedste for alle iværksættere , man lære noget nyt hver dag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)