Hej Aminobrugere, Er der en fremtidig partner derude som ville være interesseret i at udvikle en portal for grøn energi med mig. Domænet grønenergi.dk er i min besiddelse. Portalens formål er at være informativ og med intention om at genere indkomst for os. kontakt mig gerne for en samtale omkring projektet og vores muligheder. Mvh Michael |
Hej Aminobrugere,
Lidt flere detaljer.
Den eller dem jeg søger kunne være følgende:
1. Programmør som kan skabe det bagvedliggende og forstå google optimering. Ikke behov for at være visuel stærk. Der er mig selv og andre i mit netværk til den opgave. Måske mere godt nørdet og begavet indenfor programmering så vores visuelle fantasier etc.. kan blive virkelighed.
2. Investoren, jeg er lærerstuderende - færdig til jul og uden penge. Og en stak penge kan altid skubbe projektet op i et højere lag af muligheder.
Og jeg kan tilbyde grønenergi.dk + mit kreative og begavet sind.Og til januar når organisering er mere på plads. Et stort netværk af begavet lærerstuderende og lærere fra hele landet, som alle kan virke udenfor deres normale område - til f.eks. events, pr, analyser, skriverier, oversættelser, ide-optimering etc..
Og så er jeg sulten og med en mappe fuld af ideer. Fra store til små og de fleste nemme at forstå.
Dbh Michael