Hej Amino'er,
- Jeg har en lille oplevelse, som jeg gerne vil dele med jer allesammen, da det virkelig er fortjent, men jeg mener også at det er noget, som enhver forretning måske kunne lære en smule af :-)
Jeg var i Las Vegas i et par dage (i slutningen af September). Min søster havde fødselsdag i slutningen af Oktober, så jeg tænkte hvorfor ikke købe en gave til hende i Vegas! Jeg kiggede lidt rundt omkring i Las Vegas, men jeg tænkte jeg ville sq købe noget ekstra specielt til hende, da det er hendes 20 års fødselsdag. Så jeg gik ind i et mall, som der hedder "Forum shops", som by the way virkelig er ekstrem fedt, og det er noget i alle skal se, hvis i kommer til Vegas. Det ligger nede i den nye ende af byen på "The Strip", og det er et kæmpe mall kombineret med casino og hotel, det hele hedder "Cesars Palace".
Når man kommer ind i mallet er det lavet ligesom at man går tilbage i det gamle Rom, der er malet blå himmel, og gulvet er lavet ligesom gamle fliser og sten, og alle butikkerne er bygget ind i gamle bygninger, det er virkelig specielt. Nå men tilbage til emnet! Jeg gik der inde, og kiggede rundt. Jeg gik så ind i Burberry, hvor de med det samme som jeg kom ind, kom hen og ville hjælpe, og de smilede og var rigtig glade. Jeg fortalte dem at jeg ledte efter en gave til min søster, og at jeg gerne ville give hende noget lidt specielt. Hun foreslog mig et tørklæde, og det kiggede vi så lidt på. De tog sig virkelig god tid, og de løb ikke rundt efter alle mulige varer, og de stod heller ikke i fjæset på dig hele tiden. De pressede heller ikke en til at købe noget på nogen måde overhovedet.
Jeg besluttede mig så til sidst, at jeg ville ofre pengene på et splinter nyt Burberry tørklæde (det skal siges at jeg aldrig har købt noget så dyrt til mig selv, og jeg er virkelig er en nærig person, men noget overtalte mig alligevel, så jeg kunne bare ikke sige nej!). Så tog hun det tørklæde jeg havde valgt (der var en million farver), og gik om bag disken og forsvandt ud i bagrummet, fordi hun ville pakke det ind for mig. Hun brugte så godt og vel 10 min på at pakke den ind, og indpakningen i sig selv fik mig til at føle mig ekstrem eksklusiv.
Man følte sig virkelig fantastisk behandlet, og hun fortalte mig også, at hvis hun ikke kunne lide farven havde hun også muligheden for at bytte det i London uden nogen problemer (hun bor der), så der var også ekstrem fleksibilitet. Jeg har nemlig før oplevet i Danmark i "Din tøjmand", at de ikke ville bytte fra en anden butik end deres egen, men Burberry bytter i butikker på den anden side af kloden! Jeg sendte det så til min søster og hun blev selvfølgelig super glad, og det blev jeg også ovenpå den oplevelse, men pointen er, at jeg virkelig følte det var det bedste køb nogensinde, og endda selvom jeg ikke købte noget til mig selv, og jeg købte ikke noget billigt.
- Nu kommer grunden så til hvorfor jeg skriver dette indlæg, og det er fordi, nu her ovenpå denne oplevelse, har jeg lige fået et brev fra Burberry (i dag). Så tænker i nok, jaja reklame, reklame, og reklame. Nej, det er sandelig håndskrevet i kuglepen fra ligenøjagtigt hende som hjalp mig. Jeg syntes lige i skal se det. Der var ingen slippers eller noget som helst med, den var ikke fyldt med billeder af ting, jeg kunne købe, men dette brev giver mig lyst til at anbefale Burberry til alle, og det giver mig lyst til at handle igen og igen!
De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen
