Jeg har startet en international livescore side og ønsker at hyre et SEO firma i Indien til at markedsføre sitet. Jeg søger i den forbindelse to internationale firmaer der hver vil betale ca. 3000 kr. per måned for at få en bannerreklame på siden. Så har du en webside hvor du mener livescore kunder kunne have interesse i at se din virksomhed, så tror jeg dette med tiden er en billig reklame for dig. Normal prisen per 1000 impressions svinger mellem ca. 1 og 10$. Jeg ved jo ikke på forhånd hvor mange brugere vi kommer op på, men mit target er ca 500000 pageviews per måned indenfor et år, hvilket svarer til en pris på ca. 1$ per 1000 impressions. Hvis 1% ud af 500000 besøger din side og 10% af disse køber din ydelse så er det 500 kunder per måned. Dette er nok at generalisere lidt meget, det kommer selvfølgelig også an på hvad du sælger, men dette tilbud kan potentielt booste dit salg en pæn del. Jeg håber der er nogen der er interesseret i at indgå et sådan samarbejde, if so, så send mig en pm. Med venlig hilsen Anders PS jeg var i tvivl om hvor jeg skulle poste mit indlæg, så undskyld hvis denne placering er forkert!!! |
Vil umiddelbart tro det er noget nemmere for dig, hvis du kan skaffe nogle besøgstal og vise siden først. Ellers er der nok ikke så mange der er interesseret i at skyde penge i ideen.
Vil mene der er meget konkurrence inden for emnet på søgemaskinerne. Så tror det kan blive svært at ramme 500000 sidevisninger pr måned.
Så skal der ihvertfald arbejdes meget hårdt, og måske skydes endnu flere penge i reklamer andre steder.