Hejsa Hvem er go-to-guy(m/k) for professionel og effektiv mødebooking? |
Hej Mikkel
Prøv Michael Kopp hos ugplus.dk
De har stor erfaring i mødebooking, du kan bare hilse fra mig Kim Andersen :-)
Hejsa Hvem er go-to-guy(m/k) for professionel og effektiv mødebooking? |
Hej Mikkel Prøv Michael Kopp hos ugplus.dk De har stor erfaring i mødebooking, du kan bare hilse fra mig Kim Andersen :-) |
Hej Mikkel Jeg kan måske assistere dig på området med mit speciale indenfor mødebooking, som enkelmandsvirksomhed ved telemarketing og kurser. Mit speciale er mødebooking, lead generering, mødeindkaldelser, markedsundersøgelser og hvis vi taler kurser er det til mødebooker, telefonsælger og personlig sælger, hvor virksomheders medarbejdere kan få kursus afholdt og herved fremme medarbejderes kompetencer. Du er velkommen til at læse nærmere på www.pro-speciale.dk eller skrive forslag & oplæg til samarbejde på postmaster@pro-speciale.dk De bedste hilsner - Lasse Dalå |
Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk
Jeg har talt med dem ... kan bestemt ikke anbefale dem, de var dybt useriøse .. kunne ikke sige noget konkret og endte med at "afvise" mig fordi jeg foreslog en prøveopgave med 15 møder for at se om de duede til noget ... helt ærligt! |
Jeg kan anbefale http://www.valeur.dk |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
ja ovenstående er et godt bud |
Jeg syntes alle dem jeg har talt med so-far har været enormt useriøse .. må godt nok sige det er en mærkelig branche. Findes der ikke en no-bullshit løsning der får tingene gjort uden en masser udenomssnak? |
Jo der gør og der findes masser. Men hvilke krav har du til dem??? Mvh Jimmi |
Hvad fanden Mikkel, er det ikke altid dig der er fortaler for at man ikke arbejder gratis? :) |
Hvor ser du ordet "gratis"? |