Hej Amino, Jeg har overtaget udvikling og produktion af unikke cremer og shampooer, til forskellige hudsygdomme. Men har rigeligt at se til med hensyn til viderudvikling, fremstilling m.m. Derfor søger jeg personer, der er seriøse og mener der er lige så stort potentiale i produkterne som jeg selv gør. Og har de færdighedder der skal til for at få dem ud til kunderne. Jeg har enkelte af produkterne på hjemmesiden www.lusashampoo.dk da det var et af de første produkter. Men reklamerer stortset ikke, og sælger derfor kun gennem mund til mund. Hvilket er noget langsommeligt. Dog har jeg rigtig mange gode udtalelser fra testpersoner liggende Der er væsentligt flere produkter, der ikke er kommet på hjemmesiden, såsom salve til astma-allergi, børneeksem, nikkelallergi, massageolier, massagecremer, fugtighedscreme m.m. Der ligger gode avancer på alle produkter, og hvis noget skal produceres som privatlabel, kan det også komme på tale. Lad mig høre om nogle aminoer kunne finde dette interessant. Med venlig hilsen Henrik Kaas |
Har du videnskablige undersøgelser på at dine produkter hjælper?