Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrering af webshop i magento template

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis jeg har et magento template, som jeg gerne vil have til at fungere som en webshop med alle mulige funktioner, er der så nogle herinde på Amino der med en fornuftig pris kan lave det for mig?

jeg søger en indikation af hvilket prisleje vi ligger i, projektet skal omfatte en serviceorienteret magento-webshop, med betalingssystem, krydssalg, automatisk mail-bekræftelse og meget mere. Alt det man "normalt" har i en professionel webshop. 

Kom gerne med forslag til relevante input og priser.

På forhånd tak

Best Regards

Christian

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

afrobanjo:
jeg søger en indikation af hvilket prisleje vi ligger i, projektet skal omfatte en serviceorienteret magento-webshop, med betalingssystem, krydssalg, automatisk mail-bekræftelse og meget mere. Alt det man "normalt" har i en professionel webshop. 

Hej Christian.

Din beskrivelse af dine ønsker er ikke helt nøjagtig... specielt teksten "meget mere" er ligesom at købe elastik i metermål.. så ud fra det taler vi mellem 10 og 500.000 =:)

Prøv at se følgende link: http://www.confero.dk/magento-webshop/basis-webshop.html her kan du se hvad vi tilbyder for 10.000. Ud fra det kan du så evt. lave en liste over ønskede funktioner, så du kan komme tættere på den endelige kravspecifikation og pris.

Hvis du har spørgsmål, skriver du selvfølgelig bare.

Mvh Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)