Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser du dig selv som Aminobruger?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et stykke tid tænkt lidt over måden som folk bruger Amino på. Der er nogle som stiller mange spørgsmål og nogle, som besvarer mange spørgsmål. Og så er der en masse som gør begge dele plus en stak, som opretter indlæg af "hyggekarakter" og oplæg til debat. Endelig er der sikkert en del, der bare læser med.

Med "spørgsmål" mener jeg den type, hvor man har brug for en med-Aminos hjælp og ikke i stil med "Hvad synes du om xyz?"...

Så kom jeg til at tænke på, om folk selv vidste "hvilken type" de er - om de de har gjort sig tanker om, hvorvidt de overvejende suger viden gennem spørgsmål eller ved at læse med, eller om de overvejende er spørgsmålsbesvarer.

Hermed en lille poll :-) Jeg har IKKE nuanceret mellemting mellem "spørger" og "svarer" - så der stilles krav til at du tager stilling til en af de ting - med mindre du simpelthen så sjældendt deltager aktivt i debatterne at du nok må betegne dig selv som en "lytter".

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:53
Jeg synes det er en lidt underlig poll, jeg har ikke behov for at tage stilling til om jeg kun er det ene eller det andet.

Jeg tror de fleste aminobrugere er begge dele, jeg besvarer mange spørgsmål jævnligt, men har jeg selv et problem tøver jeg da ikke med at spørge på amino. Det er jo netop det, efter min mening, der gør at amino er sådan et dejligt sted at være, at det ikke er en flok spørger og en flok ekspeter, men vi er alle sammen det hele. Når man får hjælp får man hjælp fra ligesindede der måske selv har haft problemet tidligere, og samtidig hjælper man en masse andre med at undgå problemet i fremtiden.

Mit bud på afstemnigen er at den bliver meget lige :) men nu må vi se.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:58
Martin-> det kan være, at du har ret... Jeg ser bare enkelte tendenser i begge lejre.

Du behøver ikke at have behov for at tage stilling - det er udelukkende for at jeg (og andre?) kan se hvor folk overvejende placerer sig selv...

Underlig poll? Tjohh... Men der er nu så meget underligt i denne verden - mon ikke der også er plads til denne poll?

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:01
Nu sagde jeg jo ikke der ikke var plads :) Synes det er spændende at se resultatet, jeg pointerede bare at det var svært at vælge.
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 00:15
Hej Peter,

Jeg må give Martin ret i, at jeg også studsede lidt over den poll der. Jeg kunne faktisk ikke rigtig identificere mig 100% med nogen af de tre typer, som du oplister, så jeg undlod at stemme, og læste næste indlæg på Amino i stedet...

EDIT: Ved nærmere eftertanke er jeg en nok blanding af alle tre, og vil dermed forbeholde mig retten til både at stille spørgsmål, deltage i debatten samt blot læse med...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:45
Det er min opfattelse - når jeg vurdere Amino i forhold til min egen branche - at der er rigtig mange der følger med på sidelinien/kigger over skuldrene uden nogensinde at deltage i en debat - ligeså vel om iøvrigt at oprette en profil på Amino.

Jeg får ihvertfald mange tilkendegivelser fra folk som fortæller de har læst et indlæg eller fulgt en debat på Amino, som jeg har startet - uden jeg nogensinde har "set dem" på Amino.

Her findes jo også enorme ressourcer - jo næsten et opslagsværk ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:34
Jeg vil ikke putte mig selv i nogen af de kategorier.

Amino har udviklet sig til at være et community for iværksættere. Et af de steder man næsten bliver nød til at besøge hver dag. Her finder man det meste man har brug for som iværksætter.

1. Få svar på mange af de spørgsmål man har som iværksætter og så svare man naturligvis selv på de ting man selv kan svare på. Et sted man får hjælp og hjælper andre.

2. Skabe kontakter til andre iværksættere, kunder og virksomheder.

3. Snak om alle andre ting som optager en iværksætter eller andre inden for ens egen branche. Som nystarted iværksætter er man ofte kun sig selv i en enkeltmandsvirksomhed eller nogle på stykker i et APS eller I/S osv. Det vil sig at man hurtigt kommer til at mangle de kollegaer man har på en lønmodtager arbejdsplads og den løse snak som jo er en del af hverdagen. Og her synes jeg det er rigtig godt at man kan bruge amino til dette, derfor er Cafen jo også en aktiv del af Amino.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)