Hejsa Jeg har lavet et Bookingsystem som har til formål at være enkel meget enkel for brugeren at benytte, men kunne godt bruge lidt input fra brugere at Bookingsystemer og self. gerne alle andre Systemet er først og fremmest tænkt som et mødelokale bookingsystem i bygninger hvor flere virksomheder deler møde faciliteter, men der er jo et utal af muligheder, parkeringspladser, undervisnings lokaler osv. Jeg har også udviklet moduler til Infoskærm - Udvalgte lokaler vises på infoskærm. Køkken mail antal gæster ønsket leveringer (kaffe,kage,frokost,middag osv.) Honeywell EBI modul (åbne døre, starte ventilationsanlæg, Lokale i "I Brug" osv.) Fakturerings modul, fakturer benyttet tid (næsten klar.) Se Med venlig hilsen Michael Houmann |
virker kan man se det aktivt , dette ville være en god ide
kan man se en side det virker på aktivt uden skal logge med ser en bookingformular på en side
Du kan lave en blog der kan bookes en ting fiktive altså kun eksempel der kan se alle funktioner aktivt lav gerne flere eksempel hvordan den kan virke
Ok log ind men man får ikke det sidste ser hvordan ser ud
info
en lang liste hvad kan dette her system jo mere står kan jo bedre
vis kan rigtigt meget og kommer mange ord en hver ikke kender kan du lave en ordbog eller en wiki side lige som her på amino.dk
husk linke til den side hver gange dette ord nævnes til denne side den starter med h1
kontakt siden
God ide man kunne bruge jeres formular der kan book tid ved ønske hvordan systemet virker suport spørgsmål mv.
cvr nummer også en god ide på sådan en side det skaber troværdighed
bruger oprettelse
jeg kan ikke se nogle betingelser ved oprettelse af bruger på din side