Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp til leverandørsøgning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle i seje mennesker.

er igang (meget tidligt stadie) med at finde produkt(er) som kan importeres til dk og sælges via internetbutikker og/eller til butikskæder.. mit største problem lige nu er at finde en eller flere vare som det måske kunne være muligt at få eneforhandling på i DK/Skandinavien. Så nu kommer spørgsmålet: Nogen der har kendskab og indsigt i leverandør/varesøgning i sydeuropæiske -eller asiatieske lande.... glæder mig til at få en masse input..

mvh

Lasse wja

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:14
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:08

Det bedste er at besøge fagmesser, men det nemmeste er eksempelvis at prøve www.alibaba.com primært asiatiske leverandører.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:14
Det er irgtigt at Alibaba.com er en mulighed, men du skal være opmærksom på at der sidder en masse smarte sælgere, primært fra Kina, som påstår at de ejer fabrikker som producerer. Langt de fleste sidder på et lille kontor og er bare agenter for virksomhederne.

Når du har fundet dine leverendører skal du regne med en produktionstid på ca. 30 dage, og yderligere 4 ugers sejltid til Europa, og 1 uge til told og levering i DK.

Endvidere vil næsten alle have 30% forudbetaling og resten ved afskibning. Enkelte tager imod en remburs, men det er for dyrt, hvis du skal have flere leverendører.

Der er et stort forarbejde, og du kan få samples af det du køber før du accepterer købet.

Få dig en hotmail adresse, da det er langt det nemmere at kommunikere gennem msn, da det engelsk som bliver talt i Kina kan være svært at forstå. Et andet godt råd: Vær kritisk, det lønner sig.

Jeg har selv importeret fra Kina, og var derude i Januar for at besøge mine leverendører. De er forresten også gode til at finde andre til mig.

MVH

Ann

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 22:40
Jeg har snakket med en dame som meget gerne vil af med sit firma (og eneforhandling af et amerikansk legetøjsmærke -Mary Meyer)

Hun har fået nyt job!

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)