Jeg hedder kemal har haft min egne webshop,men ikke længere da jeg har solgt den.Søger i stadig en kan jeg kontaktes på følgende måde,Ser frem til at høre fra dem.
You should just hire a Virtual Assistant for something like this...
Sounds very old fashioned adding products into a webshop FROM the office
Du får det nærmest til at lyde som om gammeldags er noget negativt, derudover forstår jeg ikke hvordan du kan synes det lyder gammeldags uden at kende nogen detaljer.
Måske trådstarter tænker:
Jeg vil gerne have personen skal være her på kontoret så vi kan lære ham/hende at kende, så hvis vi får brug for en medarbejder mere til fremfinding/pakning har vi allerede en vi kender og en som kender os.
Jeg vil gerne have en person mere i mit lille team og jeg vil gerne at vi kender dem vi arbejder sammen med.
Jeg vil gerne have en på kontoret som jeg kan trække på til andre ting hvis der er brug for det.
Jeg vil gerne have personen på kontoret da en del af den information der skal lægges ind findes på produktæskerne.
Alt efter behov og fremtidsplaner synes jeg det er aldeles smart at det er en person der kommer på kontoret og arbejder fremfor en VA. Men igen vi kender ikke trådstarters forretning, så vi kan ikke udtale os med sikkerhed. Jeg synes blot ikke man kan råde trådstarter til at hyre en VA uden at kende nogle detaljer omkring trådstarters beslutning.