Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det være en ulempe at have mange visninger på Google?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tankegang, jeg vil lige følge med i denne tråd for, at se hvad der bliver fundet ud af!

Dbh,
Jonathan Stoker
Bilforum 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra London
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, hoppas att du förstår min svenska, annars kan jag svara på engelska i ett PM. 

Dina resultat med 10% på plats 4 är nog lite högre än "standard" och 1% för plats 10 är nog lite lägre än standard. Nu ska tilläggas att din sida är väldigt relevant för sökningen "massage københavn" och inte lika relevant för "massage"

Jag tycker att resultaten är ganska väntade. För fem år sedan gjordes en undersökning som kollade var folk klickar på Google. (Source) "http://www.seoresearcher.com/distribution-of-clicks-on-googles-serps-and-eye-tracking-analysis.htm"

Saker har ju förändrats, och nu tar Adwords en större del av klicksen än de gjorde förut. Men av min erfarenhet skulle jag vilja säga att din 4:e plats och 10% (med Adwords konkurrens) är mycket bra.

Och till din initial fråga, nej det gör inget att din CTR för ett stort sökord inte är bra. Tänk på de som ligger på plats 20, 30 eller 100! De kan ju inte bestraffas för att de inte har någon ClickThroughRate när ingen tittar på deras sida.

CTR påverkar din QualityScore i Adwords, men inte ditt organiska sökresultat. 

Lycka till!

/Niklas 

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas Aronsson:
Hej Rasmus, hoppas att du förstår min svenska, annars kan jag svara på engelska i ett PM. 

Jeg forstår :) og tusind tak for dit svar på mit spørgsmål.

Jeg skal vist bare til at koncentrere mig mere om hvad jeg kan gøre for at få flere til at ringe!

Jeg har nok at lave og ansætter en massør på deltid 1 dec. Men jeg vil selvfølgelig gerne være heeeelt sikker på at der er nok at lave.

Fra London
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handlar mer om vad du ska göra på hemsidan då :) Hur du ökar "conversions".
Ett litet tips är ju ditt telefonnummer som borde synas direkt på din första sida.
I dagsläget ser man bara ett telefonnummer på din första sida, och det är till Sandra. Även om det är samma nummer, så säljer du in att det är hennes nummer och henne man kan kontakta där, men hemsidan pratar om dig och din massage. Visa ditt telefonnummer någonstans uppe till vänster eller i toppen på din första sida så får du säkert fler inkommande samtal och fler beställningar.

Hemsidan är ju väldigt trevlig annars. Hade jag inte suttit i London så hade jag beställt massage direkt!      

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas Aronsson:
Hemsidan är ju väldigt trevlig annars. Hade jag inte suttit i London så hade jag beställt massage direkt!      

Yes Det var fine ord.

Jeg har tænkt det samme med nummeret. Jeg overvejer også at få online boking. Jeg synes ikke rigtigt at behovet helt er der. Men jeg ved faktisk ikke om jeg mister potentielle kunder fordi de ikke kan se hvornår der er ledigt med det samme eller fordi de ikke bare kan booke og evt. betale med det samme.

Nogen der har erfaring med dette eller skal jeg ud i byen og spørge mine gode konkurrenter:)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

CTR er altid vigtigt, og det kan du tweake, som du godt ved. ved at lege lidt med Titletag, og description. Vær ikke bange for at opfordre til at de kigger ind.

Bouncerate er ikke helt så entydigt, da det måles op imod andre i din branche. I servicebrancher, såsom : rengøringsfirmaer, køreskoler, massører osv, er brugerne oftest mere ude efter et telefonnummer, end de er interesseret i at læse om massagens historie. Det ved Google godt, og du kan derfor godt bibeholde gode placeringer med en forholdsvis høj bouncerate ( 50-70 % )

Med det sagt, skal du selvfølgelig altid prøve at minimere den, men pas nu på du ikke skræmmer dem væk, som bare skal have et tlf. nummer fordi du skal skrive 5 a4 sider om massage og dens historie.

Det gode i dit tilfælde, er at have en landingsside, som skal sælge. Her vil jeg være lidt ligeglad med bouncerate, det er her folk skal ringe til dig, så kan du lave nogle mere informative sider med højere onsite time ratio og lavere bouncerate, for at fortælle Google at du er en side indenfor massage som virkelig kan tilbyde noget

Hvis side dog loader for langsomt, eller folk forsvinder efter 2-3 sekunder, så bliver der ikke set med milde øjne på det af Google.

Du kan læse mere her, og følge mig på Google+, ved at klikke her :

Søgemaskineoptimering på Google+

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra London
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okej, efter Jimi's svar vill jag bara göra ett klarläggande.
Jag vill bara poängtera att jag inte tycker att CTR är oviktigt, det är bara det att det inte har något att göra med Googles algoritm :) 

Självklart som Jimi säger är en så bra CTR som möjligt mycket bra att ha, det är ju i slutänden folket som klickar in på din sida som blir dina potentiella kunder. Men med det antalet besökare som du har, baserat på den positionen på Google som du har, så tror jag att dina Titlar och Descriptions är helt okej.

Laborera kan du alltid göra förstås, man kan alltid göra improvements.

Men om vi ska vidareutveckla det ännu mer så ska du förstås ha en sida som handlar om dig och ditt arbete i Köpenhamn för "massage Köpenhamn" och en annan sida som talar mer om "massage" i allmänhet som du optimerar för ordet massage. 

Mitt svar var enbart som guide till din initial fråga om CTR och effekten för Google, att prata om allmänna SEO förbättringar över lag för din hemsida kan jag göra i all oändlighet, och det beror inte på att din hemsida är dålig, det beror på att ingen hemsida är perfekt :-) 


Lycka till!

mvh

Niklas. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)