Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejer af appelsinpresser/juicemaskine søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en god og stabil udlejer af appelsinpressere/juicemaskiner i flere forskellige størrelser og modeller.

Det er måske dig, eller en du kender? Du udlejer måske også andre maskiner som popcornmaskiner eller lign.

Du skal kunne udleje appelsinpressere fra d.d, da jeg allerede nu står med de første kunder der ønsker at leje appelsinpressere.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:58
Prøv at kontakte Coolex, de har i hvert fald fingeren på pulsen og et bredt sortiment indenfor det område.
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 21:58

Hej Sune,

Jeg har faktisk været forbi dem før, men umiddelbart som jeg ser det, så sælger de kun maskinerne, de udlejer dem ikke.

Har du lejet noget fra dem?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:28
Nej jeg kender dem kun fra anden sammenhæng, men det afhænger lidt af hvad du tænker på med udlejning om de er en mulighed. Er der tale om langsigtet udlejning til fast placering i cafeteria etc., så er det vist lige dem. Tænker du kortsigtet udlejning, som til fester og andre arrangementer, så er det ikke noget de gør det i - men det kan selvfølgelig være de har nogle kunder der gør eller alternativt kan henvise dig til andre i branchen. Under alle omstændigheder kan du jo i hvert fald prøve at give dem et kald eller sende dem en mail :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 15:08

Hej Sune,

Ah okay, jeg tager helt sikkert en snak med dem, de lyder til at være nogen store aktører på området.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)