Hej Alle. Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed som hedder Saving Lives, hvor vi primært beskæftiger Os med Salg af førstehjælpsprodukter samt brandkurser til virksomheder og institutioner, derudover sælger vi førstehjælpsudstyr via egen webshop, såsom hjertestartere, førstehjælpstasker mm. Jeg Står og skal have opfrisket min hjemmeside.: www.savinglives.dk og vil i denne forbindelse gerne hører om du har gode ideer eller forslag, gode kommentarer til ovenstående. Jeg søger hjælp til bl.a..:
Jeg vil se frem til at hører fra dig. mvh Henrik Juul www.savinglives.dk - email.: info@savinglives.dk tlf.: 21 85 30 27
|
Jeg er ikke ekspert, men mine tanker når jeg går ind på siden er:
for meget tekst på forsiden - for små bogstaver og for mange steder at starte. Mine øjne flakker og det ender med jeg kun læser to linier hvert sted. Skrifttyperne og skriftstørrelsen varierer også på undersiderne.
I det hele taget kan teksten sagtens strammes op, men nu var det jo design du spurgte til - jeg bemærkede at der kommer en sort streg gennem ordet "førstehjælp" når du er inde på den underside - det ser ikke så godt ud.
Jeg ville gå efter noget mere enkelt - og først og fremmest et design der ikke har så mange indgange på forsiden - det forvirrer i hvert fald mig :)