Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og kommentarer søges til - opfriskning af eksisterende hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Saving Lives Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle.

Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed som hedder Saving Lives, hvor vi primært beskæftiger Os med Salg af førstehjælpsprodukter samt brandkurser til virksomheder og institutioner, derudover sælger vi førstehjælpsudstyr via egen webshop, såsom hjertestartere, førstehjælpstasker mm.

Jeg Står og skal have opfrisket min hjemmeside.: www.savinglives.dk  og vil i denne forbindelse gerne hører om du har gode ideer eller forslag, gode kommentarer til ovenstående. Jeg søger hjælp til bl.a..:

• Nyt opfrisket prof. design - gerne standard skabeloner, så prisen bliver holdt nede
  • Webshop m. billedgalleri
  • dankort samt PAYPAL
  • Enkelt meget hårdslående design som er nem at navigerer på
  • Tilbudsbanner/nyhedsbanner på forsiden
  • reference - nyhedsbrev - flash

Jeg vil se frem til at hører fra dig.

mvh

Henrik Juul

www.savinglives.dk - email.: info@savinglives.dk tlf.: 21 85 30 27

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:33

Jeg er ikke  ekspert, men mine  tanker når jeg går ind på siden er:

for meget tekst på forsiden  - for små bogstaver og for mange steder at starte. Mine øjne flakker og det ender med jeg kun læser to linier hvert sted. Skrifttyperne og skriftstørrelsen  varierer også på undersiderne.

I det hele taget kan teksten sagtens strammes op, men nu var  det jo design du spurgte til - jeg bemærkede at  der kommer en sort streg gennem ordet "førstehjælp" når du er inde på den underside - det ser ikke så godt ud.

Jeg ville gå efter noget mere enkelt - og først og fremmest et design der ikke har så mange indgange på forsiden - det forvirrer i hvert  fald mig :)

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 11:44

Hej Henrik

Jeg har lige bevæget mig lidt rundt på din webshop og har et par kommentarer dertil som jeg håber du kan bruge til noget... Vores webbereau beskæftiger sig netop med brugervenlighed, design og online markedsføring, og det er på den baggrund jeg kommentere.

Det er facts, at vi (dine besøgende på siden) er meget utålmodige, det er vi når vi lander på en hjemmeside ligeså vel som vi er det i en fysisk butik. Og jeg må indrømme jeg personligt blev ret utålmodig og frustreret over, ikke at kunne finde ud af hvad I vil på din side. Jeg skulle selv navigere rundt på siden og læse en masse tekst for at forstå budskabet. Det jeg dermed synes der mangler er noget call-to-action, altså hvad ER det I vil have mig til mens jeg er der? Det kan man f.eks. gøre ved at skrive noget simpelt tekst i en stor boks i har en farve der skiller sig ud fra den resterende tekst. Teksten kunne være "Tilmeld dig nu" "Læg i kurv" "Se vores kurser". Altså noget tekst der får os til at klikke hen på det I ønsker. 

Det samme med indkøbskurven, jeg prøvede at lægge noget i kurven og kunne så ikke finde kurven, der er placeret i en mikroskopisk udgave øverst på siden. Det resulterede i jeg var i tvivl om hvorvidt jeg overhoveet havde lagt noget i kurven og hvordan i al verden jeg skulle komme videre med mit køb. Igen, handler det bare om at gøre det så enkelt og lige til for dine besøgende, sådan de bliver på din webshop og glædeligt finder frem til det de søgte...

Da du jo har en webshop (hjemmeside) i forvejen, vil jeg anbefale dig at få en designer til at hjælpe dig med det visuelle udtryk eksempelvis på Magento platform, der er nem og ligetil for dig at redigere i. 

Ovenstående er blot et par hurtige foreslag til din webshop, som jeg håber du kan bruge til noget. Jeg vil ønske dig held og lykke med projektet og du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for noget mere detaljeret information omkring design og markedsføring

Mvh.

Søren Lander

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 10
Fra  Saving Lives Skrevet kl. 13:00

Hej Majbritt.

Tak for dit svar retur. Siden var mit opstartsprojekt og kan sagtens se de ting du fremhæver, dette er noteret. mange tak.

Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 10
Fra  Saving Lives Skrevet kl. 13:03

Hej Søren.

Mange tak for dine input. Vi er helt enige, at navigationen, enkeltheden skal gøres bedre samt call to action....ikke noget jeg igennem de sidste mdr. har tænkt så meget over, men kan sagtens se, at det vil ændre på mange ting, måske få flere besøgende samt kunderne til at blive længere på siden.

Jeg vil gerne snakke med dig omkring muligt nyt design.

mvh

Henrik

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:09
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)