Jeg har kigget rundt på forskellige affiliate netværker såsom Partner-ads og TradeDoubler. Det jeg søger er et affiliate netværk som tilbyder en form for produkt tool, som også har produkt feed inkluderet (altså opdatere prisen automatisk på produktet gennem annoncørenes feeds), hvor Partner-ads tilbyder dette værktøj, men er ULTRA MEGET begrænset mht. annoncører som tilbyder disse feeds og bare annoncører generelt.
TradeDoubler tilbyder på en måde denne funktion. Og de har da slet ikke styr på annoncørenes produkter mht. deres produkt tool samt feeds. Det er overhovedet ikke organiseret, og da jeg skal udstille massere af produkter på min affiliate side (100-??) så gider jeg da slet ikke bøvle med at finde hver enkelte produkt fra forskellige forhandlere over hundrede gange.
Så er der nogen der kan komme med en effektiv løsning? Men en effektiv løsning mener jeg et affiliate netværk som har en masse annoncører, ikke så indsnævret som Partner-ads, men dog heller ikke så uorganiseret som TradeDoubler. Jeg kan godt fortælle at min affiliate side er omkring IT-hardware, software og telekommunikation.
Ved ikke om det dækker dine behov, men Webgains gør en del ud af at få products feeds så jeg vil da mene at de er værd at kigge på.
Men ellers må jeg give dig ret i at det ikke er mange som gør brug af dette og en branche hvor jeg slet ikke fatter at de ikke bruger feeds er det mobiler - For dem er det vigtigt at deres priser bliver vist korrekt og hvis affiliates havde adgang til opdateret feeds ville der være mindre fejl
Ved ikke om det dækker dine behov, men Webgains gør en del ud af at få products feeds så jeg vil da mene at de er værd at kigge på.
Men ellers må jeg give dig ret i at det ikke er mange som gør brug af dette og en branche hvor jeg slet ikke fatter at de ikke bruger feeds er det mobiler - For dem er det vigtigt at deres priser bliver vist korrekt og hvis affiliates havde adgang til opdateret feeds ville der være mindre fejl
Der er bare det problem at Webgains kræver et momsnummer for registrering, og jeg er ikke et firma, men bare en privatperson der gerne vil tjene lidt ekstra. Så alle de affiliate netværker der skal bruge momsnummer, CVR-nummer, firmakonto blabla bla, for at jeg kan registrere mig, dem kan jeg ikke bruge.. :/