Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har mistet et ungt AMINO medlem. Hvil i fred!

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

Så er der bestilt en smuk buket på vejne af os alle.

De bedste hilsner

Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Martin..

Det smukt at hædre èn som ikke bare havde en drøm, men som fulgte den. Vi kan alle lære af Frederik, og hans familie kan være stolte af ham

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:10

Martin Thorborg:

Rigtig flot...
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:13
Martin Thorborg:

De bedste hilsner

Martin

Flot træk, Martin.
Jeg er sgu pavestolt af at være en Amino-boy.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

Jeg så Runes indlæg tidligere i dag. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle skrive, for jeg kendte ikke Frederik.

Frederik lider ikke mere, men hans familie har lidt uerstatteligt tab, så jeg synes, at det var meget flot af Martin straks at ville sende en buket. Hatten af for det.

Også hatten af for Rune for indlægget! Det er med til at samle os og fokusere på de, der enten har det svært eller har mistet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:26

Jeg kan kun udtrykke min dybeste medfølelse for ham og hans familie. Livet er en underlig størrelse.

Har aldrig snakket med ham men fandt ham på youtube, og han virkede som en der vidste hvad han ville.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:57

At sager som denne kan samle Amino på den måde, det ses her i tråden, viser, at Amino er så meget mere end blot et sted at debattere om SEO, skattefradrag og polske håndværkere. Det er et samlingssted med en gensidig respekt for hinanden ikke lig andre på nettet, og det, at Amino-teamet sender en buket blomster til et medlem af siden, der på tragisk vis forlader jorden mindst 60 år for tidligt, er bare med til at sætte en stor streg under dette.

Frederiks død er uendeligt sørgelig. Jeg nåede kun kort at skrive med ham, men trods dette sidder jeg tilbage med en tom følelse nu - Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det er for familien og hans nære venner. Mine tanker går til dem. Hvil i fred - Må du være en inspiration for andre for fremtiden.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 23:10

Det er så synd og forfærdeligt at sådan en ung og hjælpsom person skal tages bort så tidligt. Dette kunne have været sket for enhver person, og det skal blot minde os om, at vi skal leve livet som det var den sidste dag vi havde..

Hvil i fred Frederik.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:23

Det er så trist. Jeg har kendt frederik i over 5 år og arbejdede sammen med ham i 1,5 år og vi snakkede sammen næsten hver dag og pludselig er han væk. Det er så crazy og jeg kan stadig ikke helt forstå det. 

Han var en rigtig cool fyr og vi havde mange gode stunder med gode ideer, drømme og selvfølgelig også et rigtig godt venskab :)

Det er mærkeligt at fredes liv er slut. Tænk på hvis DIT eller MIT liv sluttede i morgen? Livet handler virkelig om at nyde hvert sekund og få så meget ud af det for der skal ikke så meget til...

Jeg kan stadig ikke forstå det..

Hvil i fred frede :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:37

- Puha.

Af og til bliver vi mindet om Livet på den hårde måde!

Tanker til Frederiks nærmeste.

Hvil i fred Frederik. Lad din ånd give styrke.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)