Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigere import fra kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 
Det er mit første indlæg, så bær over med mig hvis jeg gør noget forkert.

Jeg er netop blevet opmærksom på fragt priserne fra Kina til Danmark. Jeg ville derfor høre om det ville være muligt at splitte en container mellem flere for at bespare en masse penge? hvordan ville dette foregå og er der nogen der har nogen erfarring? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 16:46

ChristianHjorth:
Jeg ville derfor høre om det ville være muligt at splitte en container mellem flere for at bespare en masse penge

Det er jo netop hvad speditører gør dagligt.  På danske hedder det en stykgods forsendelse.

Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:52

Tak for hjælpen. Jeg er ny i forretningsverden. 
Hvordan ville jeg få en vare sendt med stykgods forsendelse?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 08:23

ChristianHjorth:

Jeg vil anbefale at du sætter dig bedre ind i alle ting vedr. import inden du stater ud med at lege importør, da der kan være mange overraskelser.

Med hensyn til stykgodsfragt kontakter bare en speditør og oplyser hvor meget gods du har der skal afhentes, så skal speditøren nok klare resten.

Jeg vil anbefale at du kontakter en danske speditør som du får til hjemtager dine varer.

Mvh
Ravn
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:23

ChristianHjorth:

Du kontakter en Speditør, de fleste har LCL netværk med ugentlige afgange fra de fleste kinesiske havne.

Få altid flere tilbud og sammenlign dem.... forskellige speditører har forskellige styrker i deres trafikker, der er ofte store forskelle i prisen.

Jeg vil anbefale dig at købe fragt på Incoterm FOB som hovedregel, der kan være undtagelse, men som hovedregel.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)