Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domænenavn... produktnavn specifikt eller "produktgruppe"?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stiller mig lige for engang skyld i rækken af spørgere omkring navn/domænenavn ifm. min geschäft.
Om ganske kort tid kaster vi et helt nyt energidrik-produkt på markedet, der kommer til at "lege med" brands som Cult, Burn, Red Bull osv.
Mit spørgsmål går på min presence på nettet/annonceringsaktiviteter, streamers, flyers ect.

Ejer domænet www.powerdrink.dk og har netop købt domænenavnet der matcher produktets navn (og som ikke er særligt forførende...!).
Umiddelbart forestiller jeg mig at jeg skaber mere opmærksomhed med Powerdrink ende selve produktnavn-domænet, da det jo endnu ikke er kendt herhjemme.

Normalvis hælder jeg til en rød tråd - men lige i dette tilfælde behøver jeg feedback.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:27
Du har vist allerede fundet dit navn right?
men overvej lige

PowerD
PowerDee

Når man siger det, Powerdrink lyder lang og kedeligt. ikke ret sporty

bare lige min kommentar...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:35
Produktet har et navn - men tænker kun i forhold til en website adresse... deraf tanker omkring "Powerdrink.dk"...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:59
Hejsa, vil gerne henlede opmærksomheden på en artikel jeg skrev for et par dage siden, hverken siden eller artiklen er færdig. Vi mangler det endelige design og korrekturlæsning, men indholdet i artiklen er godt nok :)

http://mc-networks.dk/?page=a_domains

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:09

Tak for det input.. interessant - og egentlig forklaring nok i forhold til valg af domænenavn i forhold til søgning i eks. Google...
Mit spørgsmål er dog lidt mere relateret til offline aktiviteter - hvor jeg sådan søger en pejling på hvad jeg smartest gør i forhold til en website adresse...

MVH

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)