Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmarabat.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:57

Jeg er altid lidt bekymret for firmaer der lover en masse, men hvor du ikke kan finde reelle oplysninger på dem.

Hvilke tilbud har de haft ? Hvilke leverandøre ?
Jeg ville f.eks. blive lidt skuffet hvis der kom et tilbud på SpamFighter krus til 20,-.....

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Server overvågning og diagnosticering. Nedbring dine svartider.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:55

Lad mig da endelig få lov til at sende en tusindlap for måske at få en rabat, som jeg måske ikke selv ville kunne hente hjem.

Eller vent lidt.......
Nej tak, jeg er vist hellere fri.

mvh Hans
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:11
Kommer jo selvfølgelig an på, hvad det er for specialtilbud de tilbyder. Eftersom de ikke reklamere med det på siden, så er det lidt mærkeligt. Jeg tager kontakt til dem, og vender tilbage når jeg får svar.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 12:26
Er der noget nyt om Firmarabat.dk

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:03

Hej Lars

Jeg har netop talt med Tommy fra Firmarabat.dk. De har en række faste leverandører, og idéen er, at man skal kunne købe ind til hele virksomheden. Alt fra kontorting, tryksager over til bilpakker f.eks.. Lige nu er det meget koncentreret om København, men han var rimelig fleksibel. Idéen var også, at tage det administrative væk fra virksomhederne, ved at overlade det, at hente tilbud ind, til firmarabat.dk.

Jeg synes ikke du skal melde dig ind, uden at have talt med dem selv. På den måde vil du hurtigt finde ud af, om det kan betale sig. Kan man spare penge på bilpakken, så kan pengene hurtigt være hjemme. Så min opfordring er, at du tager fat i dem inden, og hør hvad de kan tilbyde dig.

Min kontakt til dem resulterede i, at jeg i stedet skal lave et tilbud til dem, for at blive leverandør. Så lidt har jeg også fået ud af det

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:54

Hej, jeg vil gerne høre om evt. dårlige oplevelser med firmarabat.dk, for jeg købte domænet for en uges tid siden, af en som har haft det siden 2009. Det er jo lidt uheldigt at starte noget op i et navn som allerede har et dårligt ry ....:-(

mvh poul risager

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:59

Det ser da ud til at det er en del år siden der sidst har været aktivitet omkring navnet.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 23:23

Desuden vil der også være en voldsom konkurrence fra LogBuy som er dominerende i øjeblikket..

Mvh
PLI | Affugter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)