Hej alle Mit første spørgsmål... Jeg mener at have læst herinde et sted at det ikke er godt at linke direkte frem og tilbage mellem hjemmesider, man skulle hellere linke A til B, B til C og C til A (tror nok det formuleret sådan). Nu har jeg 3 hjemmesider som jeg gerne vil linke imellem - altså A til B/C, B til A/C og C til A/B - Mit spørgsmål er om der er noget problem i det, om det giver minus i søgemaskinerne eller hvad? |
link mellem egne hjemmesider
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Lad os sige, at A er mere værd end B end C (altså A tjener du mest på, hvis den ender højere oppe på googles liste) Links fra B og C til A Link fra C til B Fra A linker du ikke til B eller C men i stedet til nogle af de tunge sites inden for As område. (udadgående links er vigtige også) |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders Tak for dit svar. Men jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener... Det kan være jeg skal forklare lidt mere om siderne (måske gør det ingen forskel, men alligevel). Alle siderne omhandler relaterede emner om japansk design, den ene er en info side der har jeg ikke linket til nogen af de andre fra endnu, den anden er en shop hvor jeg linker til info siden, den tredje er en blog (jeg startede for 2 dage siden) hvor jeg linker til både shoppen og info siden. Det er klart at jeg helst vil se shoppen øverst eller flest steder når den er helt færdig... men jeg ville også gerne kunne vise brugeren af shoppen noget info om japansk design generalt og derfor ville jeg gerne linke begge veje. Men tror du at det bliver et problem hvis jeg gør det, eller får linksne bare ikke samme værdi i google? |
Sagen er bare at det heller ikke hjælper dig i Google, siger eksperterne. Men du kan jo så bare arbejde på at få relevante links fra alle mulige andre steder på nettet. Søg på Design +"tilføj link" osv. i google for at finde relevante steder. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)