Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til tandlægeklinik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er netop ved at lægge sidste hånd på en ny hjemmeside til en tandlægeklinik. Jeg vil meget gerne høre jeres kommentarer og evt. ideer til forbedringer. Hjemmesiden hedder www.kbhtand.dk tjek det ud...

VH

Maze

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Klinisk og lige til site. MEN !
hvorfor er der ingen priser. Når du alligevel har en fane med Priser.
Jeg vil brænde så meget for at få lidt priser lagt ind der. Eller fjerne fanen helt.

 

Bare mit vudering. Eller super site.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim,

Det er fuldstændig korrekt! Men priserne skal indsættes af ejer, de får koderne således at de selv kan opdatere disse. Der mangler også teksterne til behandlinger. Men mange tak for din feedback 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maze

Hermed lidt konstruktiv kritik, jeg håber du kan bruge.

Først og fremmest synes jeg at designet og opsætningen på flere af siderne, kan forbedres og gøres mere brugervenligt. Det er lidt svært at forklare kort, så det giver mening.

Samtidig vil jeg foreslå at strømline skrifttypen. Så skrifttypen på forsiden og "Om klinikken" ikke er forskellige. Og ellers er jeg enig i, at priser skal nævnes på den side, hvis den skal have en berettigelse.

Som en sidste sidebemærkning, vil jeg anbefale jer, at få optimeret siden ift. seo. På den måde kan i få besøgende fra Googles søgeresultater, gennem gode placeringer.

Held og lykke med siden, du er altid velkommen til at kontakte os.

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maze,

Umiddelbart et lækker design og fin side.

På min 22' skærm ser jeg dog logoet to gange - det er som om det er en del af baggrunden, måske det skal ændres så logoet er indsat for sig, således det også kan linke til forsiden?

MVH

Nikolaj

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maze

Umiddelbart synes jeg det er et fint website. Jeg kan rigtig godt lide, at der er et billede af de ansatte på forsiden. Det giver siden et personligt og venligt udtryk, at der er smilende mennesker på forsiden.

Navigationen fungerer også fint, men jeg synes ikke der er nogen grund til at have dropdown-menuen under behandlinger. Jeg synes hellere at du skulle linke til de forskellige behandlinger fra den underside, der hedder "Behandlinger". Der står i forvejen ikke meget på den underside, så jeg synes det ville give god mening at fylde den mere ud, bl.a. med links til de forskellige behandlinger. De links, som i forvejen er på den side, bør du også markere tydeligere, evt. med en understregning eller lignende. I øvrigt så linker sundhed.dk til dtfnet.dk, det må være en fejl?

På de forskellige behandlingsundersider mangler der også tekst - det går jeg ud fra kommer?

Når jeg klikker mig rundt på de forskellige undersider, så hopper siden et par pixels til højre og venstre. Se om ikke du kan finde ud af, om der er sket en fejl i kodningen et sted. Jeg har tjekket det både i Firefox og Chrome, så det er ikke noget browserspecifikt.

Det virker underligt, at det hvide tekstfelt nogle steder er meget langt, så man skal scrolle meget for at komme ned i bunden af siden. Sørg for at det stopper umiddelbart efter teksten stopper.

Som det også er nævnt, så synes jeg logoet øverst til venstre også fungere som link til forsiden. Og skrifttypen skal være den samme, og den skal være en passende størrelse, så man ikke skal anstrenge sig for at læse den. En lille omgang korrekturlæsning ville heller ikke skade, men sproget synes jeg generelt er helt fint.

En sidste ting, jeg opdagede at hvis man bare skriver kbhtand.dk, så kommer man ikke ind på forsiden, men i stedet på en side med links til krone, broer, bruxisme, caries og 15 links mere. Det virker mystisk.

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok side men der er nogle mangler... 

Fx synes jeg forsiden er ufærdig.. Der er ingenting i midten.. Måske billede og tekst i stedet for oversigt i venstre side?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj - Den havde jeg ikke lige set...men det er rettet nu. Logoet skal bestemt laves som et hyperlink til forsiden.

Sisse - Jeg prøvede lige kort tid med dropdown menu, men kan godt se det ikke ser så godt ud. Har lavet det på den måde du omtaler. Jeg kan også godt se det der med de pixels, men jeg jeg kommer på en større skærm så har jeg ikke det problem. Mærkeligt.

Kristoffer - Der var gået lidt ged i opsætningen mens du var inde og kigge. Startsiden var sat til noget helt forkert.

tak for jeres feedback...

VH

Maze

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)