Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Både leverandør og dropshipping søges! Skal sælges på nettet!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har sgu ikke lige kunne finde nogle spænende produkter og derfor vil jeg gerne høre hvad i har! Gerne nemt at sende!

Jeg søger meget gerne dropshipping varer eller også skal det være en billig vare(maks. 50 i indkøbspris og ikke 50 modeller, str. og farver).

Sidste men ikke mindst kunne jeg også godt tænke mig produkter jeg kunne sælge engros, men skal være gode produkter og ikke fyldt med 50 andre konkurrenter, men måske 2-3 stykker og skal kunne konkurrer på prisen.

Nogle der skal hjælpe mig? Så send en PM!

Mvh Lasse

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:02

det er utrolig svært at starte op med dropshipping.. der er ikke mange der tilbyder det.. find en billig forhandler af nogle varer i tyskland eller andet.. bestil lidt hjem af gangen og stille og roligt udvid dit lager..

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:42

MHolmetoft:

det er utrolig svært at starte op med dropshipping.. der er ikke mange der tilbyder det.. find en billig forhandler af nogle varer i tyskland eller andet.. bestil lidt hjem af gangen og stille og roligt udvid dit lager..

Kender godt markedet, men kunne jo være der var enkelte der var bedre :)

Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 20:38

Kære Lasse.

Kig forbi vores hjemmeside og se, om der er nogen varepartier, du kan bruge. Du er også meget velkommen til at sende os en mail, hvis du søger noget specifikt.

Med venlig hilsen

AP Group

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 22:19
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)