Kære Amino'er! Siden mandag d. 25. oktober har jeg ikke kunne logge ind på Facebook. Det er RIGTIG irriterende, idet min "Synes godt om"-side med 8000 likes, er tilknyttet den konto. Desuden har jeg et stort netværk - ca. 1000 "venner" - på profilen. Jeg er som sagt rigtig træt af det, og jeg frygter at kontoen er permanent lukket. Fejlmeddelsen lyder som følger: "Der gik desværre noget galt. Vi arbejder på at få det rettet så hurtigt som muligt." Jeg har en formodet mistanke om at den pludselige blokering/deaktivering er forårsaget af en masse anmeldelser på min profil. I forbindelse med en billedekonkurrence på nettet, som jeg vandt, blev 2. pladsen meget sur, og jeg tror hun har fået alle sine venner til at anmelde/rapporterer min profil - jeg har hørt at det kan udløse en (midlertidig?) deaktivering. Jeg har selvfølgelig rapporteret fejlen på Facebook, men har intet fået tilbage på mine henvendelser. Sidder der nogle kloge FB-hoveder herinde, som kan hjælpe, eller som ved hvad jeg skal gøre :-) ? På forhånd TUSIND TAK! Mvh. Emil Hyldeborg :-) |
Bump! Profilen har nu været ude af drift i næsten 2 måneder - INKL. min fanside med nu 9000 fans.....