Hej Jeg er fornyligt begyndt at interesser mig for Affiliate marked! jeg har oprettet nogle facebook profiler, og er sikkert på de kommer til at køre godt, jeg har registreret mig hos GOviralnetwork.com og fået nogle reklamer jeg kan smide ud på mine Facebook sider. Efter alt det her, har jeg besluttet mig for at prøve at tjene så meget jeg kan på det, og jeg har lavet et "gratis" Domaine "indtil videre" hvor jeg så er gået i stå. det jeg gerne vil have hjælp til er at få mine affiliates"reklamer" over på min egen domaine/hjemmeside, og så link disse reklamer til mine facebook sider, så jeg på den måde får alle mine click registeret, og ikke behøver at bede om godkendelse hver gang jeg laver en ny facebook side... :) Men har fået af vide det er svært eftersom at jeg ikke har "ssl" "eller hvad min ven nu kalde det" på mit gratis domaine, jeg ønsker ikke at købe "ssl" eftersom det er lidt dyrt, jeg ønsker at finde en anden løsning.. er der nogen der har lidt forstand på dette vil jeg meget gerne ved om hjælp mvh claus. |
nu ved jeg ikke om det er pga. fb at du skal bruge ssl men hos gigahost koster et web hotel 100 i oprettelse og 29 pr mdr og evt ssl 69 pr mdr så det er ved 1 afiliate leeds pr mdr så er det tjent hjem.
Det burde være muligt med bl.a. drupal som er open source at lave det som du ønsker.