Jeg har netop opdateret min firmaprofil på LinkedIn (http://www.linkedin.com/company/tintank), og lagt eksempler på vores produkter på sitet (firma præsentationer, produktpræsentationer, webbannere, etc). Jeg er selv flittig bruger af LinkedIn - både til at finde nye mulige kunder og forbindelser, men også til at orienterer mig mere generelt om, hvordan det står til med de eksisterende. Firmaets primære kompetancer er animation, grafik, og illustration, og som udgangspunkt ville jeg tro, at LinkedIn ville være et godt sted at "blive fundet" af firmaer, der er på udkig efter vores produkter og services. Jeg ville rigtig gerne høre om I, når/hvis I står i en situation, hvor I har brug for nye leverandører, tjekker dem og deres kompetancer ud på LinkedIn, før I vælger at kontakte dem, eller I blot googler det produkt I søger - og derigennem finder leverandører. Er sidstnævnte tilfældet er det måske knapt så vigtigt at holde sin LinkedIn profil toptunet... Ser frem til jeres indspark. Jon |
Jeg har fået mange fine kontakter ud af linkedin- så jo, det er umagen værd.
Jeg har opstartet en Handelsplatform -gruppe på LI, hvor man frit kan brande sit firma og sine varer-
du kan blive medlem: handelsplatform