Hej Aminoer! I forbindelse med et projekt, har jeg brug for en eller flere producenter af elektriske urværker, til et ur der skal hænge på væggen. Jeg har selv fundet ud af hvordan selve uret skal se ud, og fundet nogen til at producere det, men jeg mangler stadig noget til at trække iserne rundt, så hvis I kender nogen der kender nogen osv. så må I MEGET gerne sige til! I kan skrive til mig herinde, eller til info@heldaldesign.dk Det handler om større partier af fx. 20.000 stk. ad gangen. Det er bare til et ur der skal hænge på væggen, så der er ikke de store krav til om det skal være vandtæt osv. dog skal det ikke fylde alt for meget (Laver ikke en ny bornholmer.. :P ) Jeg glæder mig til at høre fra jer! Mvh. Jens |
Hej Jens
Der må jo trods alt være nogle krav til urværket. Vægten af viserne kunne være en faktor, som skal tilgodeses.
Jeg går også ud fra, at du implicit mener at uret skal hænge indendørs? Forventet batterilevetid? Eller skal det tilsluttes 220V ?
Og du må jo også have tænkt over hvad du forventer at kunne købe det til (pr. stk)
Venlig hilsen
Ole