Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt flot brugervenligt webshop!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i nogle måneder haft en webshop hos goldenplanet.dk som jeg ikke er så glad for mere pga den begrænsede mulighed der er for at gøre det unikt + deres system med paypal modullet at den ikke laver ordrebekræftelser når kunden har bestilt fordi kunderne ikke trykker på "tilbage til shop".

Jeg ønsker derfor et tilbud på en helt ny webshop med flot unikt design som ikke er en standdart. Jeg ønsker at skille mig udfra konkurrenterne eftersom der ikke er ret mange, og deres hjemmeside er også rimelig forældret.

Jeg ønsker derfor en helt ny webshop med nutidig flot design som skiller sig udfra mængen, shoppen har kun 4 forskelligevare grupper og ikke ret mange vare så der er ikke ret mange vare i butikken.

Vi har kunder i alle aldre, og derfor vil gerne have en meget proffesionel og brugervendligt webshop som skulle kunne det mest basalle.

Jeg har fundet nogle firmaer på google.dk som tilbyder unikt webshop fra 12.15.000 men nogen er et engangs beløb, og nogen er hvor man så yderligere skal betale et md abonement.

Jeg håber der er nogen af jer som kan hjælpe, måske med det hele med ide til hvordan det skal bygges op iog hvordan det skal være med tekster og det hele..

 

Håber der er nogen der kan hjælpe mig hurtigst mulligt..

Jeg skal både have webdesign+logo + hjælp til det løse...

Og kun folk med referencer med andre webshops...

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ozso.

Min makker og jeg har lavet adskillige af denne type opgave.

På holdet er vi en "kode-nørd" og en kreativt tænkende grafiker/projektleder, og denne kombination har vi og vores kunder været rigtigt glade for.

 

Du er meget velkommen til at se mere på www.dmegraphic.dk og www.mindan.dk

 

Hvis du kan lide, hvad du ser, kan vi gå i dialog og finde den helt rigtige løsning til dig.

 

Rigtig god dag!

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi tager 9.995,- for en unikt designet shop i Magento. Prisen er yderligere inkl. første års hosting og betalingsgateway (dette alene har en værdi på 3.000+).

Den eneste anden produktionsudgift er til PBS/NETS for at blive godkendt til at tage dankort/kreditkort.

Du kan se mere (og referencer) på: http://getashop.dk

Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ozso,


Et uforpligtende tilbud fra vores side ville se således ud:

Internetadresse:
Oprettelse af et domæne (www.firmanavn.dk)
Oprettelse af fem e-mail konti(navn@firmanavn.dk)

Design:
Unikt Design + Unikt Logo.

Struktur:
Opsætning af forside.
Opsætning af undersider.
Opsætning af to kontakt-forme.

Tilpasning af hjemmeside:
Fem professionelle billeder.
Opsætning Links, Banner, Animationer.
Indstilling af tekst/skrifttyper.
Indstilling af farver, billeder, logo.

Programmer:
Online webshop.
Online redigerings program til tekster/billeder (CMS).
Web Mail Login.
Web statistik/Google Analytics.

Tilmelding af hjemmeside:
Opsætning af fangruppe på Facebook.
Google Maps.
På to største søgemaskiner Google og Yahoo.

Web Hosting:
Online backup
Hosted e-mail spamfilter

Support:
Telefonisk/E-mail

Pris for hjemmeside og evt. hosting:
Hjemmeside + Logo 10400,- Kr. (Engangsbeløb)
Webhosting 699,- Kr. (Årligt Beløb)
Betaling forud/Ingen bindingsperiode
Alle priser er ekskl. moms

  LIGE NU GIVER VI OGSÅ ET GAVEKORT TIL GOOGLE ADWORDS, VÆRDI 400-650 kr.

  reference: www.onkelthomas.dk


Skulle du have spørgsmål eller andet, er du velkommen til at kontakte os på info@izumweb.dk

Mvh
Muamer Dragovic
www.izumweb.dk 

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes prisen du har fundet frem til på Google er yderst rimelig.

Men hos Orango.nu kan vi tilbyde fleksible betalingsløsninger ved webshops, hvis du ikke er så glad for at skulle af med et større beløb op frontend.

Vi har fri support til vores websites og webshops, så hvis du skulle have spørgsmål til hvordan du vedligeholder din shop kan du altid ringe herind.

Vi benytter udelukkende open source løsninger som både er fleksible og fremtidssikret og vigtigst af alt, du ejer webshoppen 100%.

Vi har også stor erfaring med at markedsføre webshops som er noget af det vigtigste, når man skal investere i en webshop.

Se vores hjemmeside for flere webshop referencer.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg spørger dig, hvofor du ikke længere tilfreds med goldenplanet.dk? 

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ozso,

Ærgeligt med systemet ikke danner ordrebekræftelser - det er ret vigtigt for at give kunden en god købsoplevelse.

Jeg står for at bygge webshops hvor kundeoplevelsen absolut er i fokus - fra de kommer ind på siden, til de ligger en bestilling og de modtager det efterfølgende nyhedsbrev hvor du lokker dem ind og handler igen.

Vores pris ligger lidt over den pris du har fundet på nettet, men vil mene den ekstra udgift er lagt godt ud, da du får en løsning med masse af viden og erfaring bag - så du slipper for at lave alle at lave alle de erfaringer vi allerede har fået - jeg har bygget webshops i 7 år og været med i drift af webshop også.

Her er lidt referencer:

http://www.hrsko.dk 

http://www.koogko.dk

http://www.cyclingpower.dk 

http://www.runforest.dk 

Hvis du vil lidt høre mere om hvordan jeg kan løse din opgave, så fang mig på kd@cygnet.dk eller 61307560

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har haft et kæmpe problem med at når kunderne betaler med paypal, så skulle de trykke på tilbage til shop før den lavede ordrebekræftelse og i 90% tilfældende gjorde de det aldrig eftersom det er meget ulogisk. Og de har lovet de vil rette op på det , men at dte ikke var første prioteret..

 

Igår skrev jeg til dem at jeg gerne vil opsige mit abonement eftersom jeg ikke vil betale 3 mdr frem eftersom det ikke fungere, så har de bare lukket min abonement samme dag uden at spørge hvornår de skulle lukke lortet eller hvorfor de bare så skide ligeglade!!

www.goldenplanet.dk kan overhovedet ikke anbefales , de skider på deres kunder!!!

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå okay, meget rart du lige skriver det fordi. Havet planer om at finde en billig webshop løsning..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)